A Tesla 300 ezer eurós fizetést is kínál Berlinben, még sincs rá ember

Ezt olvasta már?

Már majdnem itt van az új Maybach csúcslimuzin

Az S osztály Maybach változatát már tavaly ősszel láthattuk, ám most először mutatnak fotót az S650 jelzésű csúcskivitelről. Ebbe – ahogy a motorháztető felirata...

Már a franciáknál is megy az autóban oltás

Megnyílt Franciaországban kedden a koronavírus elleni első autós oltóhely: a déli Montpellier egyik elővárosban az előzetes bejelentkezés alapján érkező autósoknak az oltás idejére sem...

Halálra gázolt a vonat egy embert Ferihegynél

A ceglédi vonalon 15-30 perces késésekre kell számítani. Halálra gázolt a vonat egy embert Vecsés és Ferihegy állomás között csütörtök este – közölte...

Kiderült, mibe kerülnek az egyszerűbb Polestar 2-esek

Néhány napja jelentették be a Polestar 2 egyszerűbb változatait, de akkor az árakról még hallgattak. Most azonban kiderült, hogy hova árazzák az új kiviteleket....

Sok a betöltetlen kulcspozíció a berlini Tesla-gyárnál.

Úgy tűnik, a gigantikus fizetések ígérete mellett sincs könnyű dolga a Teslának, hogy betöltsön néhány kulcspozíciót az új gyárában. Erre utal a német Focus magazin cikke, amely szerint még tavalyról származó állasajánlatok is jócskán vannak fent a cég oldalán.

A Berlin melletti Grünheide-ben idén induló üzemegységbe főleg a műszaki vezetői területeken van emberhiány. A termelési vezetői pozícióban például nyolcéves gyakorlattal és „különleges képességekkel” rendelkező munkatársat keresnek 300 ezer eurós – 110 millió forintos – éves fizetéssel. Peter Martins, az Audi korábbi fejlesztési vezetője szerint elvileg nem lehetne probléma egy ilyen pozíció betöltésével Németországban, ugyanis nem nagyon van olyan cég, amely 150 000-200 000 eurónál többet fizetne egy ilyen munkakörben.

© MTI EPA Clemens Bilan

Hasonlóan fontos lenne “akkumulátormodul-gyártási menedzsert ” is találni, amelyre vegyipari vagy autóipari beszállítói területről érkező vezetői pozíciókban lévők csaphatnának le, akár évente 200 000 eurós fizetésért. Ugyancsak hiányzik még a szoftveres csapat egy-két kulcsembere, igaz, a Tesla neve számukra vonzó lehet. Ugyanakkor Stefan Bratzel, az egyik iparági fejvadász cég vezetője szerint minél magasabb pozícióban van valaki, annál hamarabb cserélik le, ami visszatarthat sokakat a jelentkezéstől még egy ilyen presztízsű cég esetében is, mint a Tesla.

A Tesla új, mindössze 12 hónap alatt felépítendő gyárának kapacitása 500 ezer jármű lesz évente, és elsősorban a Model Y fog itt készülni. Az első szakaszban 12 000 munkavállalót alkalmaznak majd.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Villanykabrió: teszten a teljesen új és olaszosan cuki elektromos Fiat 500

A retro divathullámot mostanság egyre több autóipari cég igyekszik meglovagolni, hol több, hol kevesebb sikerrel. A Fiat jó lóra tett azzal, hogy 2007-ben piacra...

Raktárból francia pékség – teszteltük a Petit Tourage Pâtisserie-t

Ezt BÁRKI meg tudja csinálni! Húst hússal Kiadós kaja, amiért nem kell Csehországig...

Több száz hamburgert osztanak szét a mentősök között | Street Kitchen

Igazi ízbomba, és még diétás is! Húst hússal Nyisd meg otthon a saját...

Szuper pizzázóra bukkantunk Veresegyházon: a Trattoria al Forno levett a lábunkról

Igazi ízbomba, és még diétás is! Húst hússal Nyisd meg otthon a saját...

Maradékmentésből jeles – teszteltük, mit tud a Munch

Az összes húsvéti recept Perfekt ünnepi főfogás húsvétkor Green Kitchen Bulgurból...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -