TELJES KIKAPCSOLÓDÁS AZ EGÉSZ CSALÁDNAK! ÉLMÉNYNAP BESZÁMOLÓ A PELSO PANZIÓBAN

Ezt olvasta már?

Viki és családja 11 óra magasságában érkeztek a Panzióba, majd egy rövid beszélgetést követően a lányok megkapták Jégvarázsos buborékfújóikat és elkezdődött a program. Hamarosan a kis család átöltözött és a medencében indították a napot, ahol egyre több dolgot fedeztek fel: csillámpónis úszógumikat, labdákat, felfújható pohártartókat. Rövidesen bővült a medence játéktára egy óriás csillámpónival is, melyet a lányok, később még Anyu is örömmel próbált ki.

A fürdésben a meleg idő miatt megszomjaztak, így egy kép erejéig a felfújható pohártartókat is felavatták a medencében, melynek nagy sikere volt. A két kislány gyorsan összebarátkozott a Panzióban megszálló és a játékba bekapcsolódó gyerekekkel, így a felnőttek kicsit kimentek beszélgetni, később pedig pizzát rendelni a Port Étteremből, ahonnan házhoz vitték az ebédet. Miután megebédeltek visszatértek fürdeni, kis idő elteltével pedig arra lettek figyelmesek, hogy az ugrálóvár is felállításra került. A gyerekek, amint meglátták a várat, ugrottak ki a vízből és birtokba vették a játékot. Miután kiugrálták, csúszkálták magukat, felfedezték az ugrálóvár mellett lévő homokozót és trambulint is, ahonnan igencsak nehéz volt őket elcsalogatni. A nap következő állomása a wellness részleg volt, ahol először fürödtek a lányok jakuzziban. Innen útjuk a játszószobába vezetett, ahol a legótól kezdve a társasokig mindennel játszhattak. A nap hátralévő részében fürdéssel, pihenéssel, játékkal és ugrálással töltötték az időt, majd eljött az indulás ideje, amikor a szülőknek igencsak meggyűlt a bajuk, hiszen a lányok annyira feloldódtak a nap során, hogy nem volt kedvük hazamenni.

Az Élménynap végén megkérdeztük Vikit, mit érzett akkor, mikor megnyerte a játékot és hogyan érezte magát családjával a Pelso Panzióban:

„Mikor tudomást szereztem róla, hogy megnyertem a Mesefilmjátékok oldalán meghirdetett játékot nagyon örültem, hiszen nincs sok időm kikapcsolódásra, mert itthon vagyok a kicsivel, a férjem sokat dolgozik, mostanában hétvégén is, ezért nehéz elmenni bárhová is négyesben.Családosként, mikor szálláshelyet foglalunk nagyon fontos, hogy gyerekbarát legyen, több helyen is voltunk eddig de a Pelso PanzióA gyerekeim nagyon mozgékonyak, így külön élvezet számukra a medencében való fürdés, a felfújható csillámpónin való ejtőzés, az ugrálóvárban való játék, homokozás, trambulinon való ugrálás. A kinti medencénél a csillámpónik és a többi úszógumi is mind-mind a gyerekeim szórakozását, kikapcsolódását fokozta. A wellness részlegben a pezsgőfürdőzést imádtuk, majd meglátogattuk a játszószobát is, ahonnan alig tudtuk elhívni a lányokat, hogy mást is kipróbáljanak. Számomra a legnagyobb öröm, ha a gyerekeimet boldognak látom. A gyerekeknek hiányzik az apjuk, szóval ez a nap jó volt így együtt.”

Kíváncsiak voltunk, hogy vajon miben más a Pelso Panzió, mint a többi szálláshely? Sokan nem tudják, de több 30 éve foglalkoznak vendéglátással és fő fókuszuk a családok kikapcsolódásán van. Balla András a Pelsó Panzió vezetőjével beszélgettünk:

„A családunk 1984 óta foglalkozik vendéglátással, először Zimmer Frei vendégházak, apartmanok üzemeltetésével kezdtük, majd 1994-ben étterem nyitással folytattuk. 2007-ben testvéremmel vásároltuk meg az épületet, melyet 2009 augusztusában Pelso Panzió néven nyitottunk meg. Szolgáltatásaink között található a wellness teremtől, a masszázson át a kerékpár kölcsönzéséig minden, ami a vendégek kényelmét szolgálja. A kezdetektől fogva fő vendégkörünk a családosokra épült, a panzióban játszósarokkal, gyermekkerékpárokkal vártuk vendégeinket. Nemrég kapcsolatba léptünk Boros Diánával a Bababarát Szállások megálmodójával, hazai szállodák fejlesztőjével, aki ellátogatott hozzánk és letesztelte a Panziót. Megfeleltünk a követelményeknek, teljes mértékben ki tudjuk szolgálni a kisgyermekes családok igényeit, így mi is megkaptuk a Bababarát Szállás minősítést és büszkén viseljük ezt a címet. Szállodánkban igény szerint tudunk biztosítani konnektor védőt, cumisüveg melegítőt, kiságyakat, leesés gátlót, éjszakai fényt, de még sorolhatnánk. Szintén 2019-ben szereztük meg a 4 csillagos minősítésünket is, majd egy elnyert fejlesztési összegből csináltattunk zárt folyosót, klímával szereltük fel a szobákat és új ágyakat is vásároltunk. A támogatásból megvalósítottuk a kinti medence fűtését és fedését is, valamint napelemeket szereltünk a tetőre is. Vendégeink kedvezményesen rendelhetnek ebédet családi éttermünkből, az idei balatoni beach food nyertes kikötői 4 csillagos Port Étteremből. Fő szezonban csak a családosok pihenésére fókuszálunk, de szezonon kívül, egész évben lehet hozzánk jönni.”

Ha Te is szeretnél kikapcsolódni a családdal, akkor nézd meg a Pelso Panzió őszi csomagajánlatait és a válassz törölközőt, fürdőponcsót, játékot a Mesefilmjátékok oldaláról.

A cikk forrása: mesefilmjatekok.hu

2020. szeptember 08.

Legfrissebb a témában

Booking.com

Még több hasonló cikk a témában