Volkswagen ID.X: ez így már túlzás?

Ezt olvasta már?

Így képzeli el az Audi a saját villanykútjait

Az Audinál is készülnek dedikáltan a saját ügyfeleknek készülő töltőhálózattal, az ilyen kutak pedig a kiadott vázlatok alapján valamiféle prémium kisugárzású konténerkupacok lesznek zárt...

Eladják a Le Mans-film egyik Porsche 917-esét

Megjárta a Le Mans-i 24 órást, de az értékén legalább ennyit dob, hogy a legendás egynapos verseny hírnevén sokat emelő Le Mans-film sok jelenetében...

32 éves, de csak 31 ezer kilométert futott Ferrari Testarossát kínálnak eladásra

Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg. A Ferrari az 512 BB utódjaként 1984-ben...

Bakancs és öltöny: teszten az új Toyota Hilux

53 év telt el azóta, hogy a Toyota piacra dobta az első Hiluxot, amelynek nyolcadik generációja már 5 éve velünk van. A japán gyártó...

Az ID.X-nek nevezett autó azonban, úgy néz ki, egyelőre csak kísérleti típus: egy lehetőség, amelyet a Volkswagen nem használ ki.

Pedig a paraméterei kedvezőbbnek tűnnek az ID.4 GTX-éinél: a hajtás teljesítménye még nagyobb, 333 lóerő, az alacsonyabb karosszéria nyilván jobb a stabilitásnak is, és még a nettó 77 kWh-s nagy akkumulátorral együtt is faragtak a súlyából vagy kétszáz kilót. A végeredmény 5,3 másodperces gyorsulási idő százra, ami, ha egy villanyautótól nem is kivételes érték, de bőven túlmutat azon a dinamikán, amire bármilyen közlekedési helyzetben szükség lehet.

Hogy miért nem ez az autó megy gyártásba? Ennek nagyon sok oka lehet, kezdve azzal, hogy az ID.4 sokkal szélesebb közönségnek szól, hiszen nemzetközi szinten forgalmazzák, míg az ID.3 európai specialitás. Emellett az ID.3 gyártósorán hamarosan indul a Cupra Born gyártása, amely egy dedikáltan sportos márkához tartozik – talán nem akarták a spanyol márka vitorlájából kifogni a szelet. Vagy lehet, hogy ennél is egyszerűbb az ok, és azt találták a piackutatások, hogy egy ilyen modell iránt nem lenne elegendő kereslet.

Bárhogy is, az egyértelműen látszik, hogy nem a tervezők képességei szabnak gátat az ID.X gyártásba küldésének, és ha tényleg beindul a villanyautó-üzlet, egyáltalán nem kizárt, hogy ismét előveszik majd az ötletet.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már a kormányépületek közelében sem látják szívesen a Teslákat Kínában

Márciusban már szó volt hasonlóról, az akkor híreszteltekkel ellentétben viszont akkor még csak a katonai létesítmények területén korlátozták a Teslák behajtását. A kínai vezetés...

Megnyílt a La Casita, ami hivatalosan is a legcukibb hely a városban

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...

Nagyiféle sütikre és zserbófagyira bukkantunk a Kazinczy utcában

Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert! Mindig nagyon inspiráló olyan emberekkel találkozni, akik megelégelve a mókuskereket,...

Az édes ízek nyertek múlt héten

Ezt igazából gyerek nélkül is lehet élvezni 😀 Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert!...

Két év előkészület után megnyitott Pesti István séf új étterme Tatán

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -