Vadiúj elektromos terepjárót mutatott a Honda

Ezt olvasta már?

A repülés hőskorára emlékeztet a legújabb Bugatti

A Bugatti márkában, és magában a Chiron típusban is van valami múltba révedő, valami az 1900-as évek elejének esztétikájából. Az ajtókat körülvevő, látszólag minden...

Felgyorsul a legkisebb villany-VW fejlesztése?

Az Automotive News belső információkra hivatkozva azt írja, hogy a Volkswagen felgyorsította az elektromos kínálat alapmodelljének fejlesztését, amely nagyjából Polo méretű, városi modell lesz....

Magyarországon 9 millió forint felett nyit az új kombi VW Golf

A nyolcadik generációs Golf praktikus családi kivitelének legolcsóbb változatát 110 lóerős lágyhibrid motor hajtja. A Volkswagen egy évvel az ötajtós változatot követően nemrégiben...

Már a VW ID.3 Európa kedvenc villanyautója

Az októberi eladási számok azt mutatják, hogy a Volkswagen ID.3 előtt fényes jövő állhat Európában. Még meg sem érkeztek a legolcsóbb változatok, de máris...

Kifejezetten érdekes autót mutatott a Honda Pekingben: egy kétajtós, de egyértelműen szabadidő-autó jellegű gépet, amelyről egyelőre annyit mondtak, hogy elektromos hajtású, és előzetese valaminek, amit sorozatban szeretnének gyártani, valamikor később.

Ez, ahogy a Honda E esetében is láttuk, elég jelentős átalakulást is jelenthet: az Európában kínált villanyautónál például a kettőből négy ajtó, a feltűnően sportos kiállásból átlag kisautó-arányok lettek. Itt ráadásul nem is nagyon kell elvárásoknak megfelelni, hiszen a tanulmányról egyelőre egyetlen konkrét adatot sem közöltek, a nevén kívül.

Mondjuk az is egy vicc, a rosszabbik fajtából: a kék tanulmány neve e:concept, így csupa kisbetűvel, kettősponttal. Olyan, mintha a Hondánál szándékosan adnának olyan neveket, amelyekre nehéz az interneten rákeresni, és nem lehet belőlük egyértelmű hivatkozásokat, címkéket készíteni. Hogy mennyire szándékos ez, azt nehéz megmondani – valahogy úgy képzelem, hogy az értekezleten még jó ötletnek tűnt, csak oda elfelejtettek olyan embert hívni, aki ismeri a dolog gyakorlati oldalát. És miután a nagyfőnök rábólintott, már késő volt változtatni.

A Honda, ahogy a japán gyártók többsége, láthatóan nem izgulja túl a villanyautó-kérdést: úgy néz ki, egyelőre a hibridekre koncentrálnak, és persze van a Honda e Európának, ahol egy villanyautó kellett, hogy hozzák a szén-dioxid-kibocsátási átlagot 2021-től. Nincsenek vad ígéretek sem, több tucat elektromos típusról a távoli jövőre: az e:concept esetében sem ígérgetnek feleslegesen, csak jelzik, hogy a háttérben zajlik a munka.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Ez a szuperritka kétmotoros Citroën Kacsa megér 50 millió forintot?

A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból. A Citroën 1948-ban dobta piacra valaha készült egyik legsikeresebb...

„Ha túléltük a háborút, ezt a nehéz évet is túl fogjuk” – Cukrászdák és kávézók a járványban

Ez a zsemle akkor jó, ha alig bírjátok átharapni, mert tele van rántott hússal és majonézes salival! ...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...

A japánok évszázadokig nem ették meg a szusiban a rizst, csak a halat

Sertéskaraj ázsiai ízekre hangolva Tésztapolc Parmezán és vörösbor egy tökéletes tésztaraguban ...

Tahinis, matcha teás, kardamomos: megkóstoltuk az Édesem szuper kekszeit

Csokis süti receptek Könnyed édesség, ami mégsem egy szokványos puding Karácsonyi desszertek ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -