Sosem késő, itt a vírusölő beltér

Ezt olvasta már?

A Suzuki elnöke az idén visszavonul

Egyértelműen a legrégebben hivatalban levő autóipari vezető a Suzuki elnöke, aki talpon tudta tartani az autó- és motorkerékpár-márkát, annak ellenére is, hogy minkét piacon...

Van autója? Akkor ön is figyelje a postaládát, fontos levél érkezik

Elkezdik kiküldeni az idei gépjárműadóról szóló határozatokat. A gépjárműadóval kapcsolatos adóztatási feladatokat idén már a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) látja el –...

Itt az új Mercedes C osztály

A Mercedes-Benz C osztály a márka legkelendőbb modellcsaládja évek óta, amit remekül illusztrál, hogy 1982, a 190-es bemutatása óta már túl van 10,5 millió...

„Normális vagy?!” – autósok balhéztak Szegeden, egyikük a motorháztetőre esett

Nem tudni, min vesztek össze a felek. Több autós is összevitatkozott Szegeden kedden délelőtt. Azt nem tudni, mi volt a balhé oka, de...

A Yanfeng autóbeltérre szakosodott beszállító az Experience in Motion 21 Shared (XiM21S) nevű koncepcióján mutatja be azokat a funkciókat, amik elméletileg hatásosak lehetnek a COVID-19 ellen. Han Hendricks a vállalat fejlesztési vezetője azt nyilatkozta, hogy noha az XiM21S-t csak jövő év elején mutatják be, az egyes technológiákat Kínában már nagy sikerrel forgalmazzák.

Két fronton vennék fel a harcot a fertőzésekkel: az UV-fényes fertőtlenítést -korukat megelőzve – már tavaly ősszel az XiM20 koncepcióban bemutatták. Az alkalmazott ultraibolya-C fény olyan spektrumú sugárzás, ami képes elpusztítani a baktériumok és vírusok 99,9%-át néhány perc alatt. Az amerikai hatóságok nem ennyire bizakodóak, bár az ötlet nem új: már régóta használják a kórházakban, így a Yanfeng innovációja csak annyi, hogy az eszköz a tetőkonzolba integrálva működik.

A demó nem kimondottan a vírushelyzetre adott válasz, ám a jövő közösségi közlekedése óhatatlanul magában hordozza a higiénia kérdését: a jövő robot-taxijai elvileg a nap 24 órájában működnének, ez pedig rengeteg embert, rengeteg fertőzésforrást jelent. Ha pedig megnézzük, hogy akár a budapesti shared-mobility szolgáltatások némely autói milyen állapotban kerülnek kézről kézre, rögtön megértjük a technológia piaci értékét.

A Yanfeng Automotive Interiors egyébként Közép-Európában is jelen van, a kínai-amerikai nagyvállalat Pápán is üzemeltet egy gyárat. Érdemes őket komolyan venni, hisz a világ top 100 autóipari beszállítóját összesítő listán 12,6 milliárd dolláros bevétellel a 19. helyen állnak.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Visszahívják a tűzveszélyes Hyundai villanyautókat

A koreai gyártó a legdrágább, de legbiztosabb megoldás mellett döntött: lecserélik 82 ezer villanyautó hajtásrendszerében a Li-ion akkucsomagokat, ettől remélik, hogy nem fordul elő...

Világörökséggé nyilváníttatná a bagettet Franciaország | Street Kitchen

A pogácsa mindig nyerő! A kókuszcsók egyáltalán nem macerás édesség Pár éve...

Kajamekka a Normafán – már most is látogatható a Normafa Grill Terrace | Street Kitchen

Brutális fogások A hús szaftosan puha, a hagyma pedig ropogóóóóós French toast, ahogyan...

Normafa Grill Terrace – kajamekka a Normafán | Street Kitchen

Brutális fogások A hús szaftosan puha, a hagyma pedig ropogóóóóós French toast, ahogyan...

Több tízezer szendvicset készített rászorulóknak az elmúlt hónapokban a Budapest Bike Maffia

Brutális fogások A hús szaftosan puha, a hagyma pedig ropogóóóóós French toast, ahogyan...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -