Megvan a legdrágább Suzuki magyar ára

Ezt olvasta már?

A félvezetők hiánya után a gumihiány lehet az autóipar nagy baja

Az elmúlt hónapok fontos iparági híre volt, hogy sorra akasztja meg a termelést a világ autógyáraiban a globális félvezetőhiány. Egyelőre ennek a problémának sem...

Csúnyán végződött egy autós üldözés Kaliforniában: felüljáró alá ékelődött be egy Maserati

A balesetről képeket is közzétett az oaklandi rendőrség. Bizarr fotókat osztott meg a kaliforniai Oakland rendőrsége az Instagram-oldalán. A posztra a Totalcar talált rá,...

Versenyt csinál a felújításból a Porsche

Nem mindennapi versenyt hirdetett meg a Porsche az amerikai márkakereskedő-hálózat, vagyis inkább a hozzájuk tartozó szervizek számára. A Porsche Classic Restoration Challenge-hez negyven szalon...

GTX: így hívják majd az izmos villany-Volkswageneket

A Volkswagennél már sok évtizedes történelmük van a GTI modelleknek. Igaz, jó ideje már nem ezek számítanak a legerősebb, legsportosabb gépeknek, a Golfból például...

Július óta nem titok, hogy egy átemblémázott RAV4-ben megtestesült a Suzuki és a Toyota friss együttműködése. Sőt, azóta már van Toyota-emblémás Vitara és Corollából lett Suzuki is, de az Across, a Suzuki RAV4-ese ér először hozzánk. Már az ára is megvan: 18,5 millió forintról indul.

2

Az Európának szánt Suzuki RAV4-ről, azaz az Acrossról az árán kívül már minden fontosat tudunk július óta. A Suzuki a konnektoros hibidváltozatot gyártatja a Toyotával, ami a Suzuki adatai szerint villamos üzemben 75 kilométeres hatótávot tud. Mindezt úgy, hogy az autóban amúgy egy 2,5 literes benzinmotor és két villanymotor dolgozik. A rendszer összteljesítménye tekintélyes, 306 lóerős, ami akkor érhető el, ha a 18,1 kWh-s akkumulátorban még van energia, az Atkinson-ciklusú benzinmotor önmagában pedig 178 lóerő leadására képes. Azaz az üzlettel a Suzukinak hirtelen lett egy erős városi terepjárója, amivel még csökkenteni is tudja a flottája CO2-átlagát Európában. 

Ahogy az várható volt, az Across a legdrágább darabként épül be a Suzuki kínálatába. Ezen a ponton érdemes megemlíteni a halvány emlékű Khizasit, ami 2011-ben 9-10 milliós árával próbálta feljebb pozicionálni a márkát a magyar piacon, kevés sikerrel. A 18,5 milliós árával az Across még ennél is magasabbra lő, bár ennyiért már a fullextrás alapmodellt adják, amivel a konnektoros városi terepjárók mezőnyében még csak nem is irreálisan drága. Hogy az ugyanilyen hajtású RAV4-hez képest mennyire az, még rejtély, azt ugyanis még nem árazta be a Toyota.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már elektromos autót is gyártunk, megérkezett a Mercedes EQB

Bemutatkozott hivatalosan is a stuttgarti márka legújabb kompakt elektromos autója, amely az európai piacra Kecskeméten készül majd. Jó ideje készül első magyarországi elektromos modelljének...

Rózsaszínben akarod látni a világot? Irány a Samantha!

Mentes nasik Kicsit fitt, kicsit alternatív recept: tojás-, cukor- és tejmentes Az almás...

Jövő héten nyitnak a teraszok, így készülnek a vendéglátósok

Az almás pitét mindenki szereti Tésztapolc A tésztaételeket mindenki szereti ...

Raktárból francia pékség – teszteltük a Petit Tourage Pâtisserie-t

Ezt BÁRKI meg tudja csinálni! Húst hússal Kiadós kaja, amiért nem kell Csehországig...

Több száz hamburgert osztanak szét a mentősök között | Street Kitchen

Igazi ízbomba, és még diétás is! Húst hússal Nyisd meg otthon a saját...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -