Megvan a legdrágább Suzuki magyar ára

Ezt olvasta már?

Visszamenne Afrikába a Forma-1

Huszonnyolc éve annak, hogy a Forma-1 versenynaptárában utoljára afrikai helyszín szerepelt, de az arab féldiktatúrák után most a fekete kontinens felé is nyitnának a...

Főúton tolató kamiont fogtak a rendőrök, nem múlt sokon a tragédia – videó

A lengyel kamionosnak 50 ezer forintjába került a manőver. A 7-es számú főúton, Székesfehérvárnál tolatás közben értek tetten a rendőrök egy tolató kamiont...

Ilyen lesz az első magyar hidrogénbusz

A ráckevei Goldi Mobility negyven éve beszállítója a BKV-nak. Eddig főként a fővárosi közlekedési vállalat villamosaihoz fejlesztettek és gyártottak alkatrészeket. Nemrég azonban úgy döntött...

A Toyota piacra dobja az üzemanyagcellás technológiáját

A Toyota 7 éve mutatta be az első hidrogén-hajtású modelljét, a Mirait, amelynek azóta már a második generációja fut, idén tavasszal pedig elkezdi árusítani...

Július óta nem titok, hogy egy átemblémázott RAV4-ben megtestesült a Suzuki és a Toyota friss együttműködése. Sőt, azóta már van Toyota-emblémás Vitara és Corollából lett Suzuki is, de az Across, a Suzuki RAV4-ese ér először hozzánk. Már az ára is megvan: 18,5 millió forintról indul.

2

Az Európának szánt Suzuki RAV4-ről, azaz az Acrossról az árán kívül már minden fontosat tudunk július óta. A Suzuki a konnektoros hibidváltozatot gyártatja a Toyotával, ami a Suzuki adatai szerint villamos üzemben 75 kilométeres hatótávot tud. Mindezt úgy, hogy az autóban amúgy egy 2,5 literes benzinmotor és két villanymotor dolgozik. A rendszer összteljesítménye tekintélyes, 306 lóerős, ami akkor érhető el, ha a 18,1 kWh-s akkumulátorban még van energia, az Atkinson-ciklusú benzinmotor önmagában pedig 178 lóerő leadására képes. Azaz az üzlettel a Suzukinak hirtelen lett egy erős városi terepjárója, amivel még csökkenteni is tudja a flottája CO2-átlagát Európában. 

Ahogy az várható volt, az Across a legdrágább darabként épül be a Suzuki kínálatába. Ezen a ponton érdemes megemlíteni a halvány emlékű Khizasit, ami 2011-ben 9-10 milliós árával próbálta feljebb pozicionálni a márkát a magyar piacon, kevés sikerrel. A 18,5 milliós árával az Across még ennél is magasabbra lő, bár ennyiért már a fullextrás alapmodellt adják, amivel a konnektoros városi terepjárók mezőnyében még csak nem is irreálisan drága. Hogy az ugyanilyen hajtású RAV4-hez képest mennyire az, még rejtély, azt ugyanis még nem árazta be a Toyota.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Még egyeduralkodó a Tesla Amerikában, de lehet, hogy nem sokáig

Egyik szemük sír, a másik nevet: egyszerre kapott jó és rossz hírt Elon Musk autógyártója. Az Egyesült Államok elektromosautó-piacának egyelőre csaknem nyolcvan százalékát...

Éttermi munka megváltozott munkaképességgel: a járványban nekik különösen nehéz

Levesek és főzelékek Az erőleves gyógyír testnek és léleknek, céklás verzióban különösen Levesek és főzelékek...

Gödöllőn nyitott új egységet a Paletta, főszerepben a fánk és a taco

Megúszós sütik Krémes finomság, ha gyors édességre vágytok Brutális fogások Jobb,...

Egy fiatal pár megnyitotta Budapest egyik legjobb kínai éttermét, főszerepben a töltött batyuval

Levesek és főzelékek Csirkepöri bő lére eresztve 😉 Fantasztikus desszertek A...

Világörökséggé nyilváníttatná a bagettet Franciaország | Street Kitchen

A pogácsa mindig nyerő! A kókuszcsók egyáltalán nem macerás édesség Pár éve...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -