Megvan a legdrágább Suzuki magyar ára

Ezt olvasta már?

A repülés hőskorára emlékeztet a legújabb Bugatti

A Bugatti márkában, és magában a Chiron típusban is van valami múltba révedő, valami az 1900-as évek elejének esztétikájából. Az ajtókat körülvevő, látszólag minden...

Felgyorsul a legkisebb villany-VW fejlesztése?

Az Automotive News belső információkra hivatkozva azt írja, hogy a Volkswagen felgyorsította az elektromos kínálat alapmodelljének fejlesztését, amely nagyjából Polo méretű, városi modell lesz....

Magyarországon 9 millió forint felett nyit az új kombi VW Golf

A nyolcadik generációs Golf praktikus családi kivitelének legolcsóbb változatát 110 lóerős lágyhibrid motor hajtja. A Volkswagen egy évvel az ötajtós változatot követően nemrégiben...

Már a VW ID.3 Európa kedvenc villanyautója

Az októberi eladási számok azt mutatják, hogy a Volkswagen ID.3 előtt fényes jövő állhat Európában. Még meg sem érkeztek a legolcsóbb változatok, de máris...

Július óta nem titok, hogy egy átemblémázott RAV4-ben megtestesült a Suzuki és a Toyota friss együttműködése. Sőt, azóta már van Toyota-emblémás Vitara és Corollából lett Suzuki is, de az Across, a Suzuki RAV4-ese ér először hozzánk. Már az ára is megvan: 18,5 millió forintról indul.

2

Az Európának szánt Suzuki RAV4-ről, azaz az Acrossról az árán kívül már minden fontosat tudunk július óta. A Suzuki a konnektoros hibidváltozatot gyártatja a Toyotával, ami a Suzuki adatai szerint villamos üzemben 75 kilométeres hatótávot tud. Mindezt úgy, hogy az autóban amúgy egy 2,5 literes benzinmotor és két villanymotor dolgozik. A rendszer összteljesítménye tekintélyes, 306 lóerős, ami akkor érhető el, ha a 18,1 kWh-s akkumulátorban még van energia, az Atkinson-ciklusú benzinmotor önmagában pedig 178 lóerő leadására képes. Azaz az üzlettel a Suzukinak hirtelen lett egy erős városi terepjárója, amivel még csökkenteni is tudja a flottája CO2-átlagát Európában. 

Ahogy az várható volt, az Across a legdrágább darabként épül be a Suzuki kínálatába. Ezen a ponton érdemes megemlíteni a halvány emlékű Khizasit, ami 2011-ben 9-10 milliós árával próbálta feljebb pozicionálni a márkát a magyar piacon, kevés sikerrel. A 18,5 milliós árával az Across még ennél is magasabbra lő, bár ennyiért már a fullextrás alapmodellt adják, amivel a konnektoros városi terepjárók mezőnyében még csak nem is irreálisan drága. Hogy az ugyanilyen hajtású RAV4-hez képest mennyire az, még rejtély, azt ugyanis még nem árazta be a Toyota.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Ez a szuperritka kétmotoros Citroën Kacsa megér 50 millió forintot?

A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból. A Citroën 1948-ban dobta piacra valaha készült egyik legsikeresebb...

„Ha túléltük a háborút, ezt a nehéz évet is túl fogjuk” – Cukrászdák és kávézók a járványban

Ez a zsemle akkor jó, ha alig bírjátok átharapni, mert tele van rántott hússal és majonézes salival! ...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...

A japánok évszázadokig nem ették meg a szusiban a rizst, csak a halat

Sertéskaraj ázsiai ízekre hangolva Tésztapolc Parmezán és vörösbor egy tökéletes tésztaraguban ...

Tahinis, matcha teás, kardamomos: megkóstoltuk az Édesem szuper kekszeit

Csokis süti receptek Könnyed édesség, ami mégsem egy szokványos puding Karácsonyi desszertek ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -