Megmutatták az új Renault Traficot

Ezt olvasta már?

Versenyzésre használták a sebességkijelző táblákat az autósok Budán

Inkább kikapcsoltatja a Budavári Önkormányzat a funkciót, mert úgy tűnik, ez adta a legjobb visszajelzést az utcai száguldozóknak. Az önkormányzat a Facebookon jelentette...

Csendben bemutatták a V12-es Maybach-Mercedest

Bár a címlaplány-szerepet már nem a benzines Maybach S osztály viszi, hanem az EQS, a Mercedes gárda azért nem felejtette el, hogy minden igényt...

Rekordbírságot kapott a Google az Android Auto miatt

Az ügy abból indult ki, hogy a Google nem engedte az Android Auto felületen keresztül használni a JuicePass nevű applikációt, amelyen keresztül villanyautó-töltési lehetőségeket...

Sértődött autós leckéztette hosszasan a Magyar Közút munkagépét – videó

Még szerencse, hogy most volt a közlekedési kultúra napja. A Magyar Közút is megosztotta saját Instagram-csatornáján azt a felvételt, amelyen egy BMW-s...

A Renault tulajdonképpen alapos felújításnak veti alá a Trafic családot. Kívülről a megújuló orr-rész, belülről az átdolgozott műszerfal a legfeltűnőbb újdonság, de bővül a biztonsági felszerelések köre is, a hajtáslánc-kínálatban pedig felbukkan a dupla kuplungos váltó.

A 2014 óta piacon levő Trafic nem számít idősnek – a kategóriában bőven tíz év feletti a jellemző modellváltási ciklus – így a Renault egyelőre csak a meglevő modell frissítésével igyekszik fokozni az érdeklődést a típus iránt. A legfeltűnőbben az autó orra jelzi a megújítás szándékát: érdekes, stilizált szárnyakra emlékeztető mintázatú, a korábbiaknál sokkal egyszerűbb kontúrú első fényszórókat, nagyobb felületű hűtőrácsot, illetve új motorháztetőt és lökhárítókat kap az autó, így nem lesz nehéz megkülönböztetni a frissítés előtti modelltől. Hátrébb viszont jól látszik az is, hogy a karosszérián ezen felül nem változtattak érdemben.

Belül talán még látványosabbra sikerült az újratervezés: a korábbinál sokkal egyszerűbb vonalvezetésű műszerfalat kapott az autó. Középen ezúttal nincs a fedélzeti számítógép kijelzőjének külön fészke: azokban a változatokban, amelyekbe építenek ilyet, a műszerfal elé felfüggesztett modulban kap helyet az új, 8 hüvelykes érintőképernyő. A domború, vízszintes dekorcsík, amely az új műszerfalat jellemzi, a Renault szerint a térérzet növelésében is szerepet játszik.

Műszaki szempontból egyelőre csak kisebb változtatásokat jelentettek be. Ilyen, hogy a két erősebb – 150 és 170 lóerős – kétliteres dízelmotor már dupla kuplungos EDC automata váltóval is rendelhető lesz. Emellett adaptív sebességtartóval, automata vészfékkel és holttér-figyelmeztető rendszerrel is bővül az elérhető biztonsági megoldások köre.

A Renault-nál valószínűleg lényegesnek gondolták, hogy az első Trafic generáció 40. születésnapjára, amely idén van, mutassanak valamit a legújabb változatból, de a teljes bemutatót csak 2021 elejére, a gyártás beindítását pedig márciusra ígérik.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Hidrogénes hatótáv-rekordot állított fel a Hyundai

A hidrogénhajtású hatótáv-rekord egy tankkal eddig 778 km volt, ezt javította most meg Brendan Reeves ralipilóta, aki egyetlen tanknyi hidrogénnel 887,5 km-t tett meg....

Mindent vitt az egyik új tortareceptünk – ezeket szerettétek múlt héten

Tele rosttal, káliummal, kálciummal, magnéziummal és teljes értékű fehérjével Megúszós sütik Klasszikus tészta,...

7 nap 7 süti: könnyű, joghurtos sütik a hét minden napjára

Cukormentes Nem kell sokat hozzáfűzni Ezután már gyerekjáték lesz bármilyen húspogácsa! ...

7 nap 7 recept: variációk spenótra és rukkolára

Cukormentes Nem kell sokat hozzáfűzni Ezután már gyerekjáték lesz bármilyen húspogácsa! ...

Kicsoda Sandwich grófja? – megjelent a Street Kitchen újságírójának legújabb könyve

Langalló, kenyérlángos, vagy hívd, ahogy akarod! Húst hússal Frankó töltelék, perfekt sült csirke,...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -