Megmutatták az új Renault Traficot

Ezt olvasta már?

210-zel száguldó SUV-t kaptak el a rendőrök

A 8-as számú főúton haladt a megengedett tempó közel kétszeresével. Péntek délután mértek sebességet a rendőrök a gyorsúton, amikor Székesfehérvár irányába feltűnt egy...

Máris visszahívják a vadiúj Bálna Mercedest

Elég súlyos fiaskóról van szó, bár olyan szempontból szerencsésnek nevezhető a helyzet, hogy egyelőre az egész világon nagyjából 1400 új S osztály fut. ...

Öt perc alatt tölthető akkumulátort ígér egy izraeli cég

Az elektromos autók elterjedésének egyik gátja a viszonylag lassú tölthetőség: ezért építenek a jelenlegi modellekbe nagyobb távolság megtételére alkalmas, drága és nehéz akkumulátorokat. Így...

Trinity néven ígér csoda Volkswagent a cég vezére

A német autógyártó egyre jobban elmélyül a maga teremtette mátrixban és a "Neo projekt" után egy újabb forradalminak ígért fejlesztésen dolgozik. A német...

A Renault tulajdonképpen alapos felújításnak veti alá a Trafic családot. Kívülről a megújuló orr-rész, belülről az átdolgozott műszerfal a legfeltűnőbb újdonság, de bővül a biztonsági felszerelések köre is, a hajtáslánc-kínálatban pedig felbukkan a dupla kuplungos váltó.

A 2014 óta piacon levő Trafic nem számít idősnek – a kategóriában bőven tíz év feletti a jellemző modellváltási ciklus – így a Renault egyelőre csak a meglevő modell frissítésével igyekszik fokozni az érdeklődést a típus iránt. A legfeltűnőbben az autó orra jelzi a megújítás szándékát: érdekes, stilizált szárnyakra emlékeztető mintázatú, a korábbiaknál sokkal egyszerűbb kontúrú első fényszórókat, nagyobb felületű hűtőrácsot, illetve új motorháztetőt és lökhárítókat kap az autó, így nem lesz nehéz megkülönböztetni a frissítés előtti modelltől. Hátrébb viszont jól látszik az is, hogy a karosszérián ezen felül nem változtattak érdemben.

Belül talán még látványosabbra sikerült az újratervezés: a korábbinál sokkal egyszerűbb vonalvezetésű műszerfalat kapott az autó. Középen ezúttal nincs a fedélzeti számítógép kijelzőjének külön fészke: azokban a változatokban, amelyekbe építenek ilyet, a műszerfal elé felfüggesztett modulban kap helyet az új, 8 hüvelykes érintőképernyő. A domború, vízszintes dekorcsík, amely az új műszerfalat jellemzi, a Renault szerint a térérzet növelésében is szerepet játszik.

Műszaki szempontból egyelőre csak kisebb változtatásokat jelentettek be. Ilyen, hogy a két erősebb – 150 és 170 lóerős – kétliteres dízelmotor már dupla kuplungos EDC automata váltóval is rendelhető lesz. Emellett adaptív sebességtartóval, automata vészfékkel és holttér-figyelmeztető rendszerrel is bővül az elérhető biztonsági megoldások köre.

A Renault-nál valószínűleg lényegesnek gondolták, hogy az első Trafic generáció 40. születésnapjára, amely idén van, mutassanak valamit a legújabb változatból, de a teljes bemutatót csak 2021 elejére, a gyártás beindítását pedig márciusra ígérik.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

A Lotus nyáron mutatja be az utolsó, belső égésű motorral szerelt autóját

Egy belsős informátorra hivatkozva azt írja az ANE, hogy pár éven belül a brit sportkocsigyártó is teljesen átáll az elektromos hajtásra, ám még idén...

Kiadós ebéd: a város egyik legjobb fish & chipse egy pláza aljában

Szupergyors pasta! Fantasztikus desszertek A palacsintás verzió még váratott magára ...

Egyre több külföldi étterem lázad fel és kinyit | Street Kitchen

Kolbásszal az igazi! Tésztapolc A parmezános réteget nem érdemes kihagyni ...

Újabb étteremnyitás: Érden nyit új helyet a MexKitchen | Street Kitchen

Gluténmentes Finomak és egészségesek is, bizony van ilyen! Szendvicsek és burgerek ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -