Megmutatták a legújabb Nissan Navarát

Ezt olvasta már?

Ilyen lesz az első magyar hidrogénbusz

A ráckevei Goldi Mobility negyven éve beszállítója a BKV-nak. Eddig főként a fővárosi közlekedési vállalat villamosaihoz fejlesztettek és gyártottak alkatrészeket. Nemrég azonban úgy döntött...

A Toyota piacra dobja az üzemanyagcellás technológiáját

A Toyota 7 éve mutatta be az első hidrogén-hajtású modelljét, a Mirait, amelynek azóta már a második generációja fut, idén tavasszal pedig elkezdi árusítani...

Új motor gyártása indulhat Szentgotthárdon

Az egykori Opel motorgyár – amely egy ideje a PSA-hoz tartozott, most pedig a Stellantis logóját kapja meg - újabb termék gyártására készülhet. ...

Hétfő estétől kedd hajnalig ne keressen villamost a Nagykörúton

Karbantartás zajlik majd, a Combinók helyett buszok fognak közlekedni. Hétfőn 20 órától kedden hajnali 4 óráig a 4-es és a 6-os villamos helyett...

A Nissan is követi az arcnövesztés divatját az új Navarával: vaskos keretbe foglalt, nagy felületű hűtőrács jelenti a leglátványosabb újdonságot.

Az aktuális Navarával kapcsolatosan az egyik kritika az volt, hogy nem elég jellegzetes, bár ezen nincs mit csodálkozni. Nyilván már a tervezési szakaszban tudták hogy kell belőle Mercedes és Renault változatot készíteni, így a túl erős karakter csak gondokat okozna. Ám azok után, hogy a Toyota is nagy, könnyen felismerhető hűtőráccsal újította meg a Hiluxot, a Nissan is hasonló lépésre szánta el magát: a Navara is nagy hűtőrácsot kap.

A bemutató képeken talán kevésbé látszik, de a Nissan megoldása jellegzetes, alul nyílt patkó-jellegű keret – állítólag lesznek krómszínű keretes változatok, ahol ez jobban látható – bár igazán eredetinek így sem mondanánk az autó orrán kialakított trapézformát. Ráadásul a többi változást nagyítóval kell keresni. Pedig újak a lökhárítók, a lámpák mintázata, és még néhány részlet, de ezek már nemigen szólnak bele a pickup karakterébe.

A képek tanúsága szerint a Navara belülről sem változik jelentős mértékben. A műszerfal nagyrészt változatlan, csak a kormánykereket cserélték egy új, kerek közepű változatra. Úgy tudjuk, a tavaly átdolgozott motorválaszték sem változik semmit: marad a jól ismert dupla turbós, 2,3 literes turbódízel, kiviteltől függően 163 vagy 190 lóerővel.

Egyes piacokon elérhető lesz a Navara egy alaposan feldíszített Pro-4X változatban is, amihez egyebek közt gyári kengururács, a tetőig kinyúló szívócső, tetőrács és hátsó bukókeret is jár majd, bár ez ebben a formában Európában biztos nem lesz elérhető az itteni gyalogosvédelmi előírások miatt.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Főúton tolató kamiont fogtak a rendőrök, nem múlt sokon a tragédia – videó

A lengyel kamionosnak 50 ezer forintjába került a manőver. A 7-es számú főúton, Székesfehérvárnál tolatás közben értek tetten a rendőrök egy tolató kamiont...

Gödöllőn nyitott új egységet a Paletta, főszerepben a fánk és a taco

Megúszós sütik Krémes finomság, ha gyors édességre vágytok Brutális fogások Jobb,...

Egy fiatal pár megnyitotta Budapest egyik legjobb kínai éttermét, főszerepben a töltött batyuval

Levesek és főzelékek Csirkepöri bő lére eresztve 😉 Fantasztikus desszertek A...

Világörökséggé nyilváníttatná a bagettet Franciaország | Street Kitchen

A pogácsa mindig nyerő! A kókuszcsók egyáltalán nem macerás édesség Pár éve...

Kajamekka a Normafán – már most is látogatható a Normafa Grill Terrace | Street Kitchen

Brutális fogások A hús szaftosan puha, a hagyma pedig ropogóóóóós French toast, ahogyan...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -