Megmutatták a legújabb Nissan Navarát

Ezt olvasta már?

Csak villany-Volvo jön 2030-tól?

A Financial Times Az Autó Jövője című konferenciáján beszélt a Volvo vezetője. „Nagyon meg lennék lepve, ha 2030-ban nem csak elektromos autókat szállítanánk.” -...

A Volkswagen márka nem költ többet autósportra

Úgy tűnik, a Volkswagen csoport a sporttevékenységét is jobban próbálja beosztani, mint eddig: megszűnik a házon belüli versengés, a VW márka pedig meg is...

Magyarországon a zöld rendszámos új Skoda Octavia RS

Az Octavia legsportosabb kivitele mostantól plugin hibrid hajtással is rendelhető. Megérkezett Magyarországra a tavaly teljesen megújult Skoda Octavia környezettudatosnak ígért sportos csúcsmodellje, az...

Bizonytalan a Volkswagen vezetőjének helyzete

Könnyen lehet, hogy a Volkswagen vezetését új ember kell, hogy átvegye, ha Herbert Diess, a jelenlegi vezérigazgató szerződését nem hosszabbítják meg. ...

A Nissan is követi az arcnövesztés divatját az új Navarával: vaskos keretbe foglalt, nagy felületű hűtőrács jelenti a leglátványosabb újdonságot.

Az aktuális Navarával kapcsolatosan az egyik kritika az volt, hogy nem elég jellegzetes, bár ezen nincs mit csodálkozni. Nyilván már a tervezési szakaszban tudták hogy kell belőle Mercedes és Renault változatot készíteni, így a túl erős karakter csak gondokat okozna. Ám azok után, hogy a Toyota is nagy, könnyen felismerhető hűtőráccsal újította meg a Hiluxot, a Nissan is hasonló lépésre szánta el magát: a Navara is nagy hűtőrácsot kap.

A bemutató képeken talán kevésbé látszik, de a Nissan megoldása jellegzetes, alul nyílt patkó-jellegű keret – állítólag lesznek krómszínű keretes változatok, ahol ez jobban látható – bár igazán eredetinek így sem mondanánk az autó orrán kialakított trapézformát. Ráadásul a többi változást nagyítóval kell keresni. Pedig újak a lökhárítók, a lámpák mintázata, és még néhány részlet, de ezek már nemigen szólnak bele a pickup karakterébe.

A képek tanúsága szerint a Navara belülről sem változik jelentős mértékben. A műszerfal nagyrészt változatlan, csak a kormánykereket cserélték egy új, kerek közepű változatra. Úgy tudjuk, a tavaly átdolgozott motorválaszték sem változik semmit: marad a jól ismert dupla turbós, 2,3 literes turbódízel, kiviteltől függően 163 vagy 190 lóerővel.

Egyes piacokon elérhető lesz a Navara egy alaposan feldíszített Pro-4X változatban is, amihez egyebek közt gyári kengururács, a tetőig kinyúló szívócső, tetőrács és hátsó bukókeret is jár majd, bár ez ebben a formában Európában biztos nem lesz elérhető az itteni gyalogosvédelmi előírások miatt.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Szupermenő lett ez a vadonatúj 2020-as Moszkvics

A megfakult emlékeket felidéző négykerekű kiválóan egyensúlyoz a retro és a high-tech határmezsgyéjén. A Moszkvics 2140 idén ünnepelte negyvennegyedik születésnapját: az első ilyen...

Itt a MEGÚSZÓS KAJÁK 2 unboxing!

Green Kitchen A káposzta újjászületése Karácsony A brownie lelke ezesetben a...

Az ország egyetlen citromfarmján jártunk | Street Kitchen

Karácsony Fullos csokitorta banánnal megspékelve! Green Kitchen Egy tartalmasabb ebéd vagy...

„Ha túléltük a háborút, ezt a nehéz évet is túl fogjuk” – Cukrászdák és kávézók a járványban

Ez a zsemle akkor jó, ha alig bírjátok átharapni, mert tele van rántott hússal és majonézes salival! ...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -