Megmutatták a legújabb Nissan Navarát

Ezt olvasta már?

A félvezetők hiánya után a gumihiány lehet az autóipar nagy baja

Az elmúlt hónapok fontos iparági híre volt, hogy sorra akasztja meg a termelést a világ autógyáraiban a globális félvezetőhiány. Egyelőre ennek a problémának sem...

Csúnyán végződött egy autós üldözés Kaliforniában: felüljáró alá ékelődött be egy Maserati

A balesetről képeket is közzétett az oaklandi rendőrség. Bizarr fotókat osztott meg a kaliforniai Oakland rendőrsége az Instagram-oldalán. A posztra a Totalcar talált rá,...

Versenyt csinál a felújításból a Porsche

Nem mindennapi versenyt hirdetett meg a Porsche az amerikai márkakereskedő-hálózat, vagyis inkább a hozzájuk tartozó szervizek számára. A Porsche Classic Restoration Challenge-hez negyven szalon...

GTX: így hívják majd az izmos villany-Volkswageneket

A Volkswagennél már sok évtizedes történelmük van a GTI modelleknek. Igaz, jó ideje már nem ezek számítanak a legerősebb, legsportosabb gépeknek, a Golfból például...

A Nissan is követi az arcnövesztés divatját az új Navarával: vaskos keretbe foglalt, nagy felületű hűtőrács jelenti a leglátványosabb újdonságot.

Az aktuális Navarával kapcsolatosan az egyik kritika az volt, hogy nem elég jellegzetes, bár ezen nincs mit csodálkozni. Nyilván már a tervezési szakaszban tudták hogy kell belőle Mercedes és Renault változatot készíteni, így a túl erős karakter csak gondokat okozna. Ám azok után, hogy a Toyota is nagy, könnyen felismerhető hűtőráccsal újította meg a Hiluxot, a Nissan is hasonló lépésre szánta el magát: a Navara is nagy hűtőrácsot kap.

A bemutató képeken talán kevésbé látszik, de a Nissan megoldása jellegzetes, alul nyílt patkó-jellegű keret – állítólag lesznek krómszínű keretes változatok, ahol ez jobban látható – bár igazán eredetinek így sem mondanánk az autó orrán kialakított trapézformát. Ráadásul a többi változást nagyítóval kell keresni. Pedig újak a lökhárítók, a lámpák mintázata, és még néhány részlet, de ezek már nemigen szólnak bele a pickup karakterébe.

A képek tanúsága szerint a Navara belülről sem változik jelentős mértékben. A műszerfal nagyrészt változatlan, csak a kormánykereket cserélték egy új, kerek közepű változatra. Úgy tudjuk, a tavaly átdolgozott motorválaszték sem változik semmit: marad a jól ismert dupla turbós, 2,3 literes turbódízel, kiviteltől függően 163 vagy 190 lóerővel.

Egyes piacokon elérhető lesz a Navara egy alaposan feldíszített Pro-4X változatban is, amihez egyebek közt gyári kengururács, a tetőig kinyúló szívócső, tetőrács és hátsó bukókeret is jár majd, bár ez ebben a formában Európában biztos nem lesz elérhető az itteni gyalogosvédelmi előírások miatt.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már elektromos autót is gyártunk, megérkezett a Mercedes EQB

Bemutatkozott hivatalosan is a stuttgarti márka legújabb kompakt elektromos autója, amely az európai piacra Kecskeméten készül majd. Jó ideje készül első magyarországi elektromos modelljének...

Rózsaszínben akarod látni a világot? Irány a Samantha!

Mentes nasik Kicsit fitt, kicsit alternatív recept: tojás-, cukor- és tejmentes Az almás...

Jövő héten nyitnak a teraszok, így készülnek a vendéglátósok

Az almás pitét mindenki szereti Tésztapolc A tésztaételeket mindenki szereti ...

Raktárból francia pékség – teszteltük a Petit Tourage Pâtisserie-t

Ezt BÁRKI meg tudja csinálni! Húst hússal Kiadós kaja, amiért nem kell Csehországig...

Több száz hamburgert osztanak szét a mentősök között | Street Kitchen

Igazi ízbomba, és még diétás is! Húst hússal Nyisd meg otthon a saját...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -