Meglepően ügyes volt a Polestar 1 Nürburgringen

Ezt olvasta már?

Így képzeli el az Audi a saját villanykútjait

Az Audinál is készülnek dedikáltan a saját ügyfeleknek készülő töltőhálózattal, az ilyen kutak pedig a kiadott vázlatok alapján valamiféle prémium kisugárzású konténerkupacok lesznek zárt...

Eladják a Le Mans-film egyik Porsche 917-esét

Megjárta a Le Mans-i 24 órást, de az értékén legalább ennyit dob, hogy a legendás egynapos verseny hírnevén sokat emelő Le Mans-film sok jelenetében...

32 éves, de csak 31 ezer kilométert futott Ferrari Testarossát kínálnak eladásra

Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg. A Ferrari az 512 BB utódjaként 1984-ben...

Bakancs és öltöny: teszten az új Toyota Hilux

53 év telt el azóta, hogy a Toyota piacra dobta az első Hiluxot, amelynek nyolcadik generációja már 5 éve velünk van. A japán gyártó...

A Polestar a Volvo sportdivíziójaként kezdte, de 2018-ban bemutatták önálló modelljüket, a Polestar 1-et. Az S90-es Volvo alapjaira építkeztek, de kicsit rövidebbre húzták azt, kupé formát választottak és a hajtást is kicsit mérgesebbre alakították. Ez a modell valójában egy Grand Tourer, de egy videós, Misha Caroudin szerint azoknál sokkal élvezetesebb vezetni.

Névtelen

Az autó önsúlya 2,3 tonna, ami rengeteg, ezért komoly erőforrásra volt szükség. A Volvókból jól ismert kétliteres, négyhengeres motort nem csak egy turbó, de egy kompresszor is tölti, így önmagában 326 lóerő leadására képes. Ehhez hozzájön még a váltóba, illetve a hátra elhelyezett villanymotorok ereje, így a rendszer összteljesítménye közel 620 lóerő és 1000 Nm nyomaték. A villanymotorokat egy 34 kWh-s akkumulátor csomag eteti, bár mint kiderült, a Polestar 1 nem gazdálkodik olyan jól az energiával.

[embedded content]

Caroudin felvitte a Polestar 1-et a Nürburgringre és az első kilométereken csak meglepődve dadogott. Az autó a súlyához képest meglepően kezes és félelmetesen meglendül a hatalmas test a villanymotorok hirtelen nyomatékának köszönhetően. A vezetési élményt tovább segíti a számítógép vezérelt zárható differenciálmű és az állítható Öhlins felfüggesztés.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már a kormányépületek közelében sem látják szívesen a Teslákat Kínában

Márciusban már szó volt hasonlóról, az akkor híreszteltekkel ellentétben viszont akkor még csak a katonai létesítmények területén korlátozták a Teslák behajtását. A kínai vezetés...

Megnyílt a La Casita, ami hivatalosan is a legcukibb hely a városban

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...

Nagyiféle sütikre és zserbófagyira bukkantunk a Kazinczy utcában

Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert! Mindig nagyon inspiráló olyan emberekkel találkozni, akik megelégelve a mókuskereket,...

Az édes ízek nyertek múlt héten

Ezt igazából gyerek nélkül is lehet élvezni 😀 Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert!...

Két év előkészület után megnyitott Pesti István séf új étterme Tatán

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -