Megint megvillantották az elektromos csúcs-Audit

Ezt olvasta már?

Van autója? Akkor ön is figyelje a postaládát, fontos levél érkezik

Elkezdik kiküldeni az idei gépjárműadóról szóló határozatokat. A gépjárműadóval kapcsolatos adóztatási feladatokat idén már a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) látja el –...

Itt az új Mercedes C osztály

A Mercedes-Benz C osztály a márka legkelendőbb modellcsaládja évek óta, amit remekül illusztrál, hogy 1982, a 190-es bemutatása óta már túl van 10,5 millió...

„Normális vagy?!” – autósok balhéztak Szegeden, egyikük a motorháztetőre esett

Nem tudni, min vesztek össze a felek. Több autós is összevitatkozott Szegeden kedden délelőtt. Azt nem tudni, mi volt a balhé oka, de...

Itt a Hyundai első tisztán elektromos autója

A Hyundai, bár több elektromos típust is kínál, eddig biztonsági játékot játszott: elektromos autói – mint az Ioniq és a Kona – valamilyen benzinmotoros...

Egyelőre prototípusként, de ismét megvillantották az Audi következő elektromos típusát. Minden adat még nem végleges, de nagyjából már sejthető, hogy a leggyorsabb Audi villanyautótól, az E-tron GT RS változatától mire lehet számítani.

Többek közt kiderült, hogy két villanymotort kap ez a kivitel: az első tengelyt egy lóerős hajtja, a hátsót pedig egy 455 lóerős. A rendszer állandó összteljesítménye persze valamivel kevesebb, mint a két motor teljesítményének összege: 598 lóerő folyamatos, és 650 lóerő körüli rövid távú teljesítményről beszélnek. A motorokat egy 93,4 kWh-s akkumulátorból táplálják, így a 2,3 tonna körüli négyajtós ezzel állítólag 400 km körül megy el egy töltéssel. Ugyanakkor a megfelelő töltővel akár 350 kW teljesítménnyel is tölthető, így villanyautós mércével nagyon gyorsan, 22,5 perc alatt tölthető az akku 10-ről 80%-ra.

Ahogy sejthető volt, az E-tron valamivel olcsóbban érkezik, mint a Taycan, bár az eltérés, ahogy teljesítményben, árban sem jelentős. A német Auto Motor und Sport szerint 138 ezer euró körül lehet majd megvásárolni, úgy 11 ezer euróval kevesebbért, mint a Taycan Turbót.

Bár néhány kiválasztott újságíró már vezethette is az E-tron GT RS-t, ahogy a tessék-lássék álcázás alapján sejthető, a hivatalos bemutató még odébb van: úgy néz ki, jövő tavaszra készülhetnek el a típussal. Az RS mellett várhatók kevésbé erős változatok, ám úgy néz ki, a Taycanhoz hasonlóan az Audi E-tron GT sem árban vagy hatótávban kíván versenyezni a Teslákkal.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Visszahívják a tűzveszélyes Hyundai villanyautókat

A koreai gyártó a legdrágább, de legbiztosabb megoldás mellett döntött: lecserélik 82 ezer villanyautó hajtásrendszerében a Li-ion akkucsomagokat, ettől remélik, hogy nem fordul elő...

Világörökséggé nyilváníttatná a bagettet Franciaország | Street Kitchen

A pogácsa mindig nyerő! A kókuszcsók egyáltalán nem macerás édesség Pár éve...

Kajamekka a Normafán – már most is látogatható a Normafa Grill Terrace | Street Kitchen

Brutális fogások A hús szaftosan puha, a hagyma pedig ropogóóóóós French toast, ahogyan...

Több tízezer szendvicset készített rászorulóknak az elmúlt hónapokban a Budapest Bike Maffia

Brutális fogások A hús szaftosan puha, a hagyma pedig ropogóóóóós French toast, ahogyan...

Frissen sütött fánkok, helyben készült mázak: megnyílt a La Donuteria

Brutális fogások Zseniális téli kaja, ha igazán bevállalósak vagytok! Ég veled kiszáradt steak!...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -