Megint megvillantották az elektromos csúcs-Audit

Ezt olvasta már?

Már a VW ID.3 Európa kedvenc villanyautója

Az októberi eladási számok azt mutatják, hogy a Volkswagen ID.3 előtt fényes jövő állhat Európában. Még meg sem érkeztek a legolcsóbb változatok, de máris...

Árat emel a Tesla Európában

Az Electrek értesülései szerint a következő szállítással érezhetően megnő a Tesla típusok európai vételára. A változtatás minden modellt érint, de a nagyobb és drágább...

Rikító neonszínekkel próbálkozik a Rolls-Royce

A Neon Nights sorozat érdekes próbálkozás, azt jelzi, hogy a Rolls-Royce-nál szépen lassan minden gátlás lehullik a döntéshozókról, ha újabb vásárlók bevonzása a cél....

Fény derült a legújabb VW villanyautó, az ID.4 valós hatótávjára

A Volkswagen újdonságának hatótávja egész korrekt, de hatékonyság fronton lenne még hova fejlődni. A Volkswagen idén szeptemberben leplezte le a már Magyarországon is...

Egyelőre prototípusként, de ismét megvillantották az Audi következő elektromos típusát. Minden adat még nem végleges, de nagyjából már sejthető, hogy a leggyorsabb Audi villanyautótól, az E-tron GT RS változatától mire lehet számítani.

Többek közt kiderült, hogy két villanymotort kap ez a kivitel: az első tengelyt egy lóerős hajtja, a hátsót pedig egy 455 lóerős. A rendszer állandó összteljesítménye persze valamivel kevesebb, mint a két motor teljesítményének összege: 598 lóerő folyamatos, és 650 lóerő körüli rövid távú teljesítményről beszélnek. A motorokat egy 93,4 kWh-s akkumulátorból táplálják, így a 2,3 tonna körüli négyajtós ezzel állítólag 400 km körül megy el egy töltéssel. Ugyanakkor a megfelelő töltővel akár 350 kW teljesítménnyel is tölthető, így villanyautós mércével nagyon gyorsan, 22,5 perc alatt tölthető az akku 10-ről 80%-ra.

Ahogy sejthető volt, az E-tron valamivel olcsóbban érkezik, mint a Taycan, bár az eltérés, ahogy teljesítményben, árban sem jelentős. A német Auto Motor und Sport szerint 138 ezer euró körül lehet majd megvásárolni, úgy 11 ezer euróval kevesebbért, mint a Taycan Turbót.

Bár néhány kiválasztott újságíró már vezethette is az E-tron GT RS-t, ahogy a tessék-lássék álcázás alapján sejthető, a hivatalos bemutató még odébb van: úgy néz ki, jövő tavaszra készülhetnek el a típussal. Az RS mellett várhatók kevésbé erős változatok, ám úgy néz ki, a Taycanhoz hasonlóan az Audi E-tron GT sem árban vagy hatótávban kíván versenyezni a Teslákkal.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Magyarországon 9 millió forint felett nyit az új kombi VW Golf

A nyolcadik generációs Golf praktikus családi kivitelének legolcsóbb változatát 110 lóerős lágyhibrid motor hajtja. A Volkswagen egy évvel az ötajtós változatot követően nemrégiben...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...

A japánok évszázadokig nem ették meg a szusiban a rizst, csak a halat

Sertéskaraj ázsiai ízekre hangolva Tésztapolc Parmezán és vörösbor egy tökéletes tésztaraguban ...

Tahinis, matcha teás, kardamomos: megkóstoltuk az Édesem szuper kekszeit

Csokis süti receptek Könnyed édesség, ami mégsem egy szokványos puding Karácsonyi desszertek ...

Újraindult az Etesd a dokit! program, ami meleg étellel segíti az egészségügyi dolgozókat

Karácsonyi aprósütik Nem vega, de csúcsszuper édesség, telt ízű sűrű szilvalekvárral! Ünnepi főfogások ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -