Megint könnyedén nyerte Le Mans-t a Toyota

Ezt olvasta már?

Bizonytalan a Volkswagen vezetőjének helyzete

Könnyen lehet, hogy a Volkswagen vezetését új ember kell, hogy átvegye, ha Herbert Diess, a jelenlegi vezérigazgató szerződését nem hosszabbítják meg. ...

Lassan tisztázódhat a Nikola helyzete

A szeptemberi bejelentés után, amelyből kiderült, hogy a Nikola nem a saját technológiájára építve lépne be a pickup-piacra, a vállalatot csalással vádolták. Ez az...

Toplista: ezek most Európában a legnépszerűbb villanyautók

A dobogóra egy német, egy francia és egy dél-koreai típus gördülhet fel. Nemrégiben írtunk arról, hogy az új autók európai piacát idén októberben...

Arculatváltás jön az Opelnél

A nagy változásokon tulajdonképp túl van az Opel, de ezt most a külsőségek megváltoztatásával is igyekeznek hangsúlyozni. A villámos jelvény és a sárga szín...

Különösebb izgalmak nélkül, a várt eredményt hozva futott le a járvány miatt szeptemberre csúszott idei Le Mans-i 24 órás. A Toyota megint érdemi ellenfél nélkül futott, és megint a 8-as számú autójuk nyert.

btr

A Le Mans-i 24 órás történelmében másodszor fordult elő, hogy szeptemberre csúszott a futam. Az ebből következő hosszabb sötét szakasz, illetve a hidegebb időjárás miatt lehetett reménykedni benne, hogy megkavarodik a papírforma, de mint a csúcskategória egyetlen gyári csapatának, a Toyotának megint nagyon könnyű dolga volt a futamon. A tavalyihoz hasonlóan megint az volt csak a nyitott kérdés, hogy a japánok melyik triója lesz a befutó. Sokáig úgy tűnt, idén végre összejön a siker a mindig peches Conway/Kobajasi/Lopez-triónak, de hiába vezették most is sokáig a futamot, egy turbóhiba miatt rájuk szakadt hosszú szerelés miatt végül csak harmadikok lettek. A győztes így a címvédő csapat lett, a tavalyi és az azelőtti felálláshoz képest annyi különbséggel, hogy Buemi és Nakadzsima mellett most nem Fernando Alonso volt a váltótárs, hanem a korábban a Porschéval már egyszer nyerő, idő közben a Formula-1-et is megjárt Brandon Hartley.

EiW HqpXcAUqbTO

Izgalmat újfent a kisebb kategóriák hoztak. Például az LMP2-eseké, ahol az utolsó percekig nyitott volt a meccs az élen: végül a United Autosports hozta el az első helyet a Davidson/Albuqurque/Hanson trióval. A GT mezőny első kettője is körön belül zárt a 24 óra végére: itt az Aston Martin Linn/Martin/Ticknell-triója verte meg másfél perc előnnyel a címvédő AF Corse Ferrarit.

Az elmúlt három év gyenge élmeccsei után lényegében csak magával versenyzett a Toyota jövőre végre újra visszatérhet az izgalom Le Mans-ba. Teljesen új korszak indul a megbízhatósági versenyzésben az alapjairól újraírt szabályrendszernek hála, ami több nagy gyártót bevonzhat majd a szakágba. 

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Magyarországon a zöld rendszámos új Skoda Octavia RS

Az Octavia legsportosabb kivitele mostantól plugin hibrid hajtással is rendelhető. Megérkezett Magyarországra a tavaly teljesen megújult Skoda Octavia környezettudatosnak ígért sportos csúcsmodellje, az...

Itt a MEGÚSZÓS KAJÁK 2 unboxing!

Green Kitchen A káposzta újjászületése Karácsony A brownie lelke ezesetben a...

Az ország egyetlen citromfarmján jártunk | Street Kitchen

Karácsony Fullos csokitorta banánnal megspékelve! Green Kitchen Egy tartalmasabb ebéd vagy...

„Ha túléltük a háborút, ezt a nehéz évet is túl fogjuk” – Cukrászdák és kávézók a járványban

Ez a zsemle akkor jó, ha alig bírjátok átharapni, mert tele van rántott hússal és majonézes salival! ...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -