Már készül egy kisebb Land Rover Defender?

Ezt olvasta már?

Nagy ígéret az önvezető autó, de nagyon nem mindegy, hol közlekedik

Szakértők szerint 2030 környékén elkezdhetnek komolyabb mértékben terjedni az önvezető járművek, amelyek érkezésére érdemes időben felkészülnie a városoknak. A Boston Consulting Group (BCG)...

Brabus B45: tuning a legdurvábbnak

Viszonylag magabiztosan állíthatjuk, hogy erősebb utcai forró ötajtóst találni nagyon nehéz. Az A osztály gyári csúcsmodellje eleve 400 lóerő feletti teljesítményt kínál két literből,...

Jönnek a dobozos PSA ikrek villanymotoros változatai

Ahogy a PSA haszonjárműveknél már megszokhattuk, ugyanazt a típust kínálják többféle néven és jelvénnyel, azaz a műszaki tartalom sem tér el egymástól. ...

Sportdízel: Magyarországon a 341 lóerős új Audi SQ5 TDI

A hatalmas nyomatékú gázolajos motorral szerelt divatterepjáró alig több mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást. Az Audi 2008-ban mutatta be...

A brit What Car! értesülései szerint már 2022-re elkészülhet egy olyan modell, amely a Defender karakterét viseli ugyan, de kisebb lesz, hétköznapi használatra célszerűbb, és sokkal olcsóbb.

DC100 DESIGN 03

A divatterepjáró szó már a jelenlegi Defender kapcsán is felmerült néhányszor – persze az elődhöz képest, ami igazi traktor volt, bármi puhácskának tűnik – viszont a két méter széles és majdnem ugyanolyan magas, hosszabbik kivitelében bő öt méteres modellből népautó biztosan nem lesz. És nem csak a méretei miatt: a 42 ezer font feletti indulóár nem kevés. Pedig, a stílus erős, nyilván érzik ezt a Jaguar Land Rovernél is, ezért állítólag már készül valami, ami szélesebb körben is elérhető, és a mindennapokban is célszerű, valami, ami a Ford Bronco Sporthoz hasonlóan az átlagvásárló pénztárcáját célozza.

Nagyon olcsó persze a Baby Defender néven emlegetett autó sem lesz, de a 25 ezer font, azaz 10 millió forint körüli alapár így is sokkal szélesebb kör számára tenné elérhetővé, mint nagyobb testvérét. A kisebb méret sem jelenti persze, hogy kis autóról lenne szó: valószínű, hogy úgy fél méterrel lesz rövidebb, és ezzel arányban keskenyebb és alacsonyabb, mint a nagy Defender, ami még mindig bőven a családi autó méret.

A pletykák fronthajtásról és 1,5 literes háromhengeres motorról szólnak – alighanem ilyen is lesz az alapkivitel, hasonlóan a Discovery Sport és az Evoque legegyszerűbb változataihoz. Emellett várhatóan onnan örökli majd a műszaki alapokat is: a fronthajtású PTA padlólemez kerülhet ez alá is, amelyet nemrég a Jaguar E-Pace is megkapott, és amelyre viszonylag könnyen építhető konnektoros hibrid SUV a hagyományos benzines és dízel típusok mellett.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Mégis az SSC Tuatara a leggyorsabb sportkocsi a világon?

Az új rekord 455,3 km/h, ami ugyan nincsen túl az ötszázas álomhatáron, sem a 300 mérföld/órán, viszont a Koenigsegg Agera R 2017-es rekordjánál, ami...

Napfényes teraszt és a város legjobb croissant-ját hozta Budára a Freyja

Ezt az amerikai klasszikust is lehet még túr(b)ózni egy kicsit! Tésztapolc Egy jó...

Ezekkel a helyekkel lett szegényebb Budapest a Covid miatt

Rengeteg SAJT!!! Ha eddig sose sikerült szépen rántanod a húst Szinte hihetetlen,...

Kiadós ebéd: a város egyik legjobb fish & chipse egy pláza aljában

Szupergyors pasta! Fantasztikus desszertek A palacsintás verzió még váratott magára ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -