Kupétetőt kap az Audi Q5

Ezt olvasta már?

Átadták a megújul P+R parkolót a II. kerületben

A parkolóhelyek közötti szigetekbe 18 facsemetét és 560 cserjét ültettek. Hétfő óta használhatják az autósok a II. kerületi Akadémia Park melletti P+R parkolót –...

Itt egy új családi Honda

Tavaly ilyenkor mutatták be a Honda City szedán harmadik generációját, most pedig itt egy újabb változat, a csapott hátú ötajtós. Ezzel a City végképp...

Véget ér az amerikai VW Passat pályafutása

Egyetlen generáció után megszűnik a nagyobb és olcsóbb Passat gyártása, legalábbis erre utal az, amit a Volkswagen márkát vezető Ralf Brandstättertől idéz az amerikai...

Megnyitja parkolóját a fővárosi önkormányzat a környéken lakók előtt

Este héttől reggel fél 8-ig lehet beállni a Főpolgármesteri Hivatal udvarára. Megnyitja parkolóját a fővárosi önkormányzat a környéken lakók előtt kedd estétől december...

Az Audi egy kicsit lassan reagált a kisebb prémium-terep-kupék divatjára, hiszen a BMW X4 hat éve van piacon, de a Mercedes GLC Coupé is négy éves modell. Ráadásul úgy néz ki, igyekeztek egyszerűen megoldani a feladatot: ahogy a neve alapján is sejteni lehet, a Sportback elsősorban az övvonal felett különbözik a nemrég felújított Q5-östől.

Ettől a kupétetős változat még tisztességes formatervezői szakmunkának tűnik, bár a fotók alapján a Q5-ösnél nem sokkal érdekesebb: még mindig az az érzésünk a láttán, hogy erősebb benne a szabvány Audi-karakter, mint a saját egyénisége.

A megjelenésen kívül a Q5 Sportback egyetlen kézzel fogható eltérése a csapott hátú ötajtós változathoz képest a kisebb csomagtartó: a kupé farába 510 liternyi csomag fér, kerek tíz literrel kevesebb, mint a mezei Q5-ösökbe. Lehajtott ülésekkel már 40 liter különbség adódik, a Sportbackben ilyenkor 1480 liternyi csomag fér el. Ezen felül a hátsó utasoknak jut még egy-két centivel kevesebb fejtér.

A Spoartbacket egyértelműen sportosabb opciónak szánják a többi Q5-ösnél, ezért alapkiépítésben a típushoz kínált sportfutóművet kapja, ami valamivel keményebb hangolású. Emellett felárért elérhető lesz légrugós, adaptív futóművel is.

Európában eleinte egyféle motorral kínálják majd a típust, kétliteres, 204 lóerős enyhe hibrid dízelként. Más piacokon kétliteres, 265 lóerős benzines turbómotorral indul a forgalmazás. A teljes motorválaszték később lesz elérhető: természetesen Európában is megjelennek a benzines négyhengeres kivitelek, enyhe és konnektoros hibrid hajtásban, és lesz SQ5 Sportback is, háromliteres V6-os turbódízel motorral. Ez utóbbi típusjelzés Észak-Amerikában egy másik változatot takar majd, benzines V6-os motorral.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

The Naran: ezer lóerős szörnyeteg, BMW-ből

A repülőgép-bérbeadással foglalkozó üzletember, Ameerh Naran szervezte össze ezt a nagy, és félelmetesen erős kupét, abban a reményben, hogy a Paganihoz és a Koenigsegghez...

A japánok évszázadokig nem ették meg a szusiban a rizst, csak a halat

Sertéskaraj ázsiai ízekre hangolva Tésztapolc Parmezán és vörösbor egy tökéletes tésztaraguban ...

Tahinis, matcha teás, kardamomos: megkóstoltuk az Édesem szuper kekszeit

Csokis süti receptek Könnyed édesség, ami mégsem egy szokványos puding Karácsonyi desszertek ...

Újraindult az Etesd a dokit! program, ami meleg étellel segíti az egészségügyi dolgozókat

Karácsonyi aprósütik Nem vega, de csúcsszuper édesség, telt ízű sűrű szilvalekvárral! Ünnepi főfogások ...

Itt A NAGY TÉSZTAKÖNYV unboxing!!!

Fantasztikus desszertek Ez az a szalámi, amit a vegák is bátran ehetnek, sőt a gyerekek is, csak hagyjátok...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -