Kiderült, mibe kerül az Opel Mokka

Ezt olvasta már?

A félvezetők hiánya után a gumihiány lehet az autóipar nagy baja

Az elmúlt hónapok fontos iparági híre volt, hogy sorra akasztja meg a termelést a világ autógyáraiban a globális félvezetőhiány. Egyelőre ennek a problémának sem...

Csúnyán végződött egy autós üldözés Kaliforniában: felüljáró alá ékelődött be egy Maserati

A balesetről képeket is közzétett az oaklandi rendőrség. Bizarr fotókat osztott meg a kaliforniai Oakland rendőrsége az Instagram-oldalán. A posztra a Totalcar talált rá,...

Versenyt csinál a felújításból a Porsche

Nem mindennapi versenyt hirdetett meg a Porsche az amerikai márkakereskedő-hálózat, vagyis inkább a hozzájuk tartozó szervizek számára. A Porsche Classic Restoration Challenge-hez negyven szalon...

GTX: így hívják majd az izmos villany-Volkswageneket

A Volkswagennél már sok évtizedes történelmük van a GTI modelleknek. Igaz, jó ideje már nem ezek számítanak a legerősebb, legsportosabb gépeknek, a Golfból például...

A típussal kapcsolatban persze nem maradt sok meglepő részlet: a képeket és adatokat már korábban ismertették, így kevés, még hiányzó részlet maradt.

A Mokka szabvány CMP platformos autó, ami eleve számos kötöttséggel jár. Ilyen az elektromos változat szabványos 100 kW-os hajtása, amellyel egyebek közt a Peugeot 208-as és 2008-as, illetve az Opel Corsa villanyautó-kiviteleiben is találkozhattunk már, vagy a szuperegyszerű belsőégésű motorválaszték, amely 1,2 literes turbós benzinmotorból és 1,5 literes négyhengeres turbódízelből áll, különféle teljesítményszinteken.

A legfontosabb új információ a típus ára: Németországban 19 990 euróért – átszámítva bő 7,2 millió forintért – lesz elérhető a legolcsóbb hagyományos változat, ami egyébként a 100 lóerős, fronthajtású benzines, hatfokozatú kézi váltóval. Ez viszonylag soknak tűnhet, bár ebben jelentős szerepet játszik a gyenge forint-árfolyam, és nem kizárt, hogy itthon kínálnak majd valamiféle egyszerűbb kivitelt is, ami beférhet a 7 milliós lélektani határ alá.

Az elektromos változat ennél nyilván jóval borsosabb áron érkezik: Németországban ezért 32 990 eurót (közel 12 millió forintot) kérnek, bár ez az ottani, igen nagyvonalú villanyautó-támogatási rendszerben 23 420 eurót (valamivel kevesebb, mint 8,5 millió forintot) jelent majd, ami valóban elég versenyképes árnak tűnik a benzineséhez viszonyítva. A Peugeot e-2008 példájából kiindulva azonban nem lehetetlen, hogy a hazai forgalmazó kínálja majd a típust 11 millió forint alatt, ami itthon is hasonló támogatott árat eredményezne.

A valós szállítások persze nem kezdődnek azonnal: az Opel a jövő év elejére ígéri a Mokka első példányainak átadását.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már elektromos autót is gyártunk, megérkezett a Mercedes EQB

Bemutatkozott hivatalosan is a stuttgarti márka legújabb kompakt elektromos autója, amely az európai piacra Kecskeméten készül majd. Jó ideje készül első magyarországi elektromos modelljének...

Rózsaszínben akarod látni a világot? Irány a Samantha!

Mentes nasik Kicsit fitt, kicsit alternatív recept: tojás-, cukor- és tejmentes Az almás...

Jövő héten nyitnak a teraszok, így készülnek a vendéglátósok

Az almás pitét mindenki szereti Tésztapolc A tésztaételeket mindenki szereti ...

Raktárból francia pékség – teszteltük a Petit Tourage Pâtisserie-t

Ezt BÁRKI meg tudja csinálni! Húst hússal Kiadós kaja, amiért nem kell Csehországig...

Több száz hamburgert osztanak szét a mentősök között | Street Kitchen

Igazi ízbomba, és még diétás is! Húst hússal Nyisd meg otthon a saját...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -