Két erősebb változat érkezik Mercedes EQA-ból

Ezt olvasta már?

Így képzeli el az Audi a saját villanykútjait

Az Audinál is készülnek dedikáltan a saját ügyfeleknek készülő töltőhálózattal, az ilyen kutak pedig a kiadott vázlatok alapján valamiféle prémium kisugárzású konténerkupacok lesznek zárt...

Eladják a Le Mans-film egyik Porsche 917-esét

Megjárta a Le Mans-i 24 órást, de az értékén legalább ennyit dob, hogy a legendás egynapos verseny hírnevén sokat emelő Le Mans-film sok jelenetében...

32 éves, de csak 31 ezer kilométert futott Ferrari Testarossát kínálnak eladásra

Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg. A Ferrari az 512 BB utódjaként 1984-ben...

Bakancs és öltöny: teszten az új Toyota Hilux

53 év telt el azóta, hogy a Toyota piacra dobta az első Hiluxot, amelynek nyolcadik generációja már 5 éve velünk van. A japán gyártó...

A bemutató idején egyetlen EQA változatot mutattak be, méghozzá a legolcsóbbat. A 190 lóerős, fronthajtású EQA 250 azonban csak a kínálat kezdőpontja: érkezik két másik is, 300-as és 350-es típusszámmal.

A legnagyobb eltérés – persze az áron felül – a hajtáslánc. Az erősebb modellekbe már két motor kerül, egy az első, egy a hátsó kerekeket hajtja. A 300-as esetében az összteljesítmény 225 lóerő, a 350-est pedig összesen legfeljebb 288 lóerő mozgathatja. Ennek megfelelően az előbbi 7,7, az utóbbi 6 másodperc alatt gyorsulhat százra. A végsebesség maradt 160 km/h, és az akkumulátoron sem változtattak: az összes EQA változat ugyanazt a 66,5 kWh-s csomagot kapja.

Ennek megfelelően az elméleti hatótávban sincs drámai eltérés: WLTP szabvány szerint a 300-as 409-432 km-t tehet meg egy töltéssel, a 350-es pedig 400-426 km-t. Persze az nagyban függ a használat módjától, hogy a valóságban ebből mennyit sikerül elérni: sok padlógázas gyorsítással nyilván rövidebb távon is a fenekére lehet verni az akkumulátor töltésének.

Az új változatok persze drágábbak is, de messze nem a megnövekedett teljesítmény arányában. Míg az alapváltozat Németországban 47 540 euróba (kb. 17 millió forintba) kerül, az EQS 300-ért 53 538 (kb. 19,2 MFt), a 350-esért pedig 56 215 eurót (kb. 20,2 MFt) kérnek.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már a kormányépületek közelében sem látják szívesen a Teslákat Kínában

Márciusban már szó volt hasonlóról, az akkor híreszteltekkel ellentétben viszont akkor még csak a katonai létesítmények területén korlátozták a Teslák behajtását. A kínai vezetés...

Megnyílt a La Casita, ami hivatalosan is a legcukibb hely a városban

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...

Nagyiféle sütikre és zserbófagyira bukkantunk a Kazinczy utcában

Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert! Mindig nagyon inspiráló olyan emberekkel találkozni, akik megelégelve a mókuskereket,...

Az édes ízek nyertek múlt héten

Ezt igazából gyerek nélkül is lehet élvezni 😀 Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert!...

Két év előkészület után megnyitott Pesti István séf új étterme Tatán

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -