Itt a háromajtós Fiat 500-as, és az olcsóbb változat

Ezt olvasta már?

Alig több mint 7 ezer kilométerrel hirdetnek egy szentendrei Trabit

Az elmúlt 33 esztendőben meglehetősen keveset volt szolgálatban ez az NDK kisautó. A Trabant 601 idén ünnepelte 56. születésnapját, az 1963-ban leleplezett, duroplaszt...

Ilyen, amikor az állatok használják a nekik épült vadhidat

Aligha akadt érdekesebb és aranyosabb – akárcsak enyhén autós vonatkozású – videó a héten ennél a utahi felvételnél. A helyszín egy forgalmas autópálya fölött...

Ez a szuperritka kétmotoros Citroën Kacsa megér 50 millió forintot?

A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból. A Citroën 1948-ban dobta piacra valaha készült egyik legsikeresebb...

A repülés hőskorára emlékeztet a legújabb Bugatti

A Bugatti márkában, és magában a Chiron típusban is van valami múltba révedő, valami az 1900-as évek elejének esztétikájából. Az ajtókat körülvevő, látszólag minden...

Tavasszal azzal sokkolt mindenkit a Fiat, hogy 38 ezer eurós – közel 13 millió forintnak megfelelő – áron dobta piacra az új 500-as legelső változatát. Most azonban mutattak egy új karosszériaváltozatot három oldalajtóval, és mintegy mellesleg említést tettek a kisebb akkumulátoros változatról is.

A háromajtós 3+1 nevű kivitelről korábban csak hallottunk, most azonban meg is nézhetjük: tényleg arról van szó, hogy az egyik oldalon Mazda RX-8 stílusban egy kisebb, hátrafelé nyíló ajtót is kialakítottak, amelyen át egyszerűbb lesz beszállni a hátsó ülésekre. Valószínűleg ettől sem lesz népautó az 500-as, de legalább a gyerekek beszerelése egyszerűsödhet a hátsó ülésekbe.

Eggyel lényegesebb újdonság, hogy készül egy Action nevű alapkivitel is az elektromos 500-asból. Ebbe az eddig kínált 42 kWh-s akku helyett 23,8 kWh-sat építenek majd, amivel a WLTP hatótáv 320-ról 180 km-re csökken. Emellett az autó csúcssebessége 150 helyett 135 km/h, a maximális teljesítménye 118-ról 95 lóerőre csökken, a 100 km/h-t pedig 9,5 másodperc alatt érheti el. Cserébe valószínűleg olcsóbb lesz – erre utal legalábbis, hogy a Fiat az elektromos autózás demokratizálását emlegeti ezzel a változattal kapcsolatosan – de konkrét összeget egyelőre nem mondtak.

A Fiat, ahogy a legtöbb elektromos autót kínáló gyártó számára a nyugat-európai országok bőkezű villanyautó-támogatásai hozhatják meg a forgalom növekedését. Erre pedig szükség is lesz, azok után, hogy Mirafioriban évi 80 ezer villanyautó legyártására teremtettek lehetőséget.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Megúszhatja a pótdíjat, aki utólag éves autópálya-matricát vesz

Ügyfélbarát egyszerűsítésekkel csökkennek az állampolgárok és vállalkozások adminisztrációs terhei az útdíjfizetési rendszerben. A jogosulatlan úthasználat miatt kiszabott pótdíjak a fizetési felszólítást követően kiválthatóak lesznek...

Az ország egyetlen citromfarmján jártunk | Street Kitchen

Karácsony Fullos csokitorta banánnal megspékelve! Green Kitchen Egy tartalmasabb ebéd vagy...

„Ha túléltük a háborút, ezt a nehéz évet is túl fogjuk” – Cukrászdák és kávézók a járványban

Ez a zsemle akkor jó, ha alig bírjátok átharapni, mert tele van rántott hússal és majonézes salival! ...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...

A japánok évszázadokig nem ették meg a szusiban a rizst, csak a halat

Sertéskaraj ázsiai ízekre hangolva Tésztapolc Parmezán és vörösbor egy tökéletes tésztaraguban ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -