Ford Evos néven crossoverként születik újjá a Mondeo?

Ezt olvasta már?

Ilyen, amikor az állatok használják a nekik épült vadhidat

Aligha akadt érdekesebb és aranyosabb – akárcsak enyhén autós vonatkozású – videó a héten ennél a utahi felvételnél. A helyszín egy forgalmas autópálya fölött...

Ez a szuperritka kétmotoros Citroën Kacsa megér 50 millió forintot?

A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból. A Citroën 1948-ban dobta piacra valaha készült egyik legsikeresebb...

A repülés hőskorára emlékeztet a legújabb Bugatti

A Bugatti márkában, és magában a Chiron típusban is van valami múltba révedő, valami az 1900-as évek elejének esztétikájából. Az ajtókat körülvevő, látszólag minden...

Sérülésjelző autóüveget talált fel az Apple

Bár éveken keresztül pletykáltak egy Apple autóról, és a fejlesztésére eltapsolt dollármilliárdokról, úgy tűnik, abból nemigen lesz semmi. A számítástechnikai óriás ugyanakkor autóipari beszállítóként...

A menedzserautóként nálunk is népszerű Mondeo alaposan megváltozik.

A Ford feladhatja a hagyományos szedán formájú gépkocsik gyártását, helyettük további crossoverek jönnek a kínálatukba, amelynek Európában egy közepes méretű modell lehet a legfontosabb újdonság. Három modellt váltana ki a hírek szerint: átvenné a Mondeo, az S-Max és a Galaxy szerepét is.

Az orosz Kolesa weboldal el is képzelte, hogyan nézhet ki a D-szegmensbe, a közepes méretű autók közé érkező újdonság. A projekt tavaly vált ismertté, amely hivatalosan a CD542 kódnéven fut, ugyanakkor a Ford az Evos nevet használhatja majd, amely a 2011-es Frankfurti Autószalonon már látható volt egy koncepcióautójukon.

Az érkező modellt biztosan nem fogjuk látni 2021-ig, még ha jó néhány felvétel készült is már az álcaelemekkel tesztel prototípusokról.

A kocsi a hírek szerint a Ford C2 nevű platformjára épül, amely egyben az új Focusnak is az alapja.

Mindenesetre a gyártó azt várja, hogy a korábban erős piaci szegmensükben, amelyben a Mondeo volt az egyik legfontosabb szereplő, és amelyből tavaly mindössze 50 ezer darabot adtak el Európában, újra felszálló ágba kerüljön.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Alig több mint 7 ezer kilométerrel hirdetnek egy szentendrei Trabit

Az elmúlt 33 esztendőben meglehetősen keveset volt szolgálatban ez az NDK kisautó. A Trabant 601 idén ünnepelte 56. születésnapját, az 1963-ban leleplezett, duroplaszt...

Az ország egyetlen citromfarmján jártunk | Street Kitchen

Karácsony Fullos csokitorta banánnal megspékelve! Green Kitchen Egy tartalmasabb ebéd vagy...

„Ha túléltük a háborút, ezt a nehéz évet is túl fogjuk” – Cukrászdák és kávézók a járványban

Ez a zsemle akkor jó, ha alig bírjátok átharapni, mert tele van rántott hússal és majonézes salival! ...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...

A japánok évszázadokig nem ették meg a szusiban a rizst, csak a halat

Sertéskaraj ázsiai ízekre hangolva Tésztapolc Parmezán és vörösbor egy tökéletes tésztaraguban ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -