Felvillantották a Genesis második magas modelljét is

Ezt olvasta már?

A repülés hőskorára emlékeztet a legújabb Bugatti

A Bugatti márkában, és magában a Chiron típusban is van valami múltba révedő, valami az 1900-as évek elejének esztétikájából. Az ajtókat körülvevő, látszólag minden...

Felgyorsul a legkisebb villany-VW fejlesztése?

Az Automotive News belső információkra hivatkozva azt írja, hogy a Volkswagen felgyorsította az elektromos kínálat alapmodelljének fejlesztését, amely nagyjából Polo méretű, városi modell lesz....

Magyarországon 9 millió forint felett nyit az új kombi VW Golf

A nyolcadik generációs Golf praktikus családi kivitelének legolcsóbb változatát 110 lóerős lágyhibrid motor hajtja. A Volkswagen egy évvel az ötajtós változatot követően nemrégiben...

Már a VW ID.3 Európa kedvenc villanyautója

Az októberi eladási számok azt mutatják, hogy a Volkswagen ID.3 előtt fényes jövő állhat Európában. Még meg sem érkeztek a legolcsóbb változatok, de máris...

A Genesis egyre egyértelműbben készül Európába, de még hiányzik a kínálatból egy lényeges sarokkő: egy errefelé is átlagosnak tekinthető méretű SUV jellegű modell, a nagydarab GV80 kisebb testvére. Ez lehet a GV70, amelyet egyelőre egy érdekes, ferde rácsmintás álcafóliában mutattak meg a gyáriak.

A képeken ennek ellenére elég jól kivehetők az autó részletei, sőt, egyes elemeket láthatóan igyekeztek kiemelni. Ilyen az oldalablaksor felső szélének határozottan dinamikus íve – mondjuk nem kizárt, hogy ez a végleges autón nem is egészen ilyen lesz – vagy éppen az övvonalnak a motorháztetőn induló karakteres éle. Egyébként ez az SUV is a megszokott krumpliforma, bár mintha egy picivel alacsonyabb és nyúlánkabb lenne a kategória átlagánál.

Szemből persze a márka egyen-arculata köszön vissza: a vízszintesen osztott fényszórók, és a jellegzetes, szív alakú hűtőrács, amit az elmúlt egy-két évben minden más Genesis modell is megkapott.

Az autó műszaki megoldásairól egyelőre csak pletykákat hallani: eszerint a műszaki alapok a G70 szedánból jönnek, ahogy a motorpaletta is, amelyben várhatóan lesz 2,5 literes turbós benzines és 2,2 literes turbódízel négyhengeres, illetve egy V6-os is. A hosszmotoros elrendezés miatt hátsó- és összkerék-hajtású változatok várhatók, és valószínű, hogy kéziváltós kivitel egyáltalán nem készül.

Szintén csak híresztelés, de az alapján, hogy ennyire nyílt gyári előzetest mutattak, elég valószínű, hogy a bemutatót is megtartják még az idén, a forgalmazás pedig valamikor 2021 első felében indulhat.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Ez a szuperritka kétmotoros Citroën Kacsa megér 50 millió forintot?

A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból. A Citroën 1948-ban dobta piacra valaha készült egyik legsikeresebb...

„Ha túléltük a háborút, ezt a nehéz évet is túl fogjuk” – Cukrászdák és kávézók a járványban

Ez a zsemle akkor jó, ha alig bírjátok átharapni, mert tele van rántott hússal és majonézes salival! ...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...

A japánok évszázadokig nem ették meg a szusiban a rizst, csak a halat

Sertéskaraj ázsiai ízekre hangolva Tésztapolc Parmezán és vörösbor egy tökéletes tésztaraguban ...

Tahinis, matcha teás, kardamomos: megkóstoltuk az Édesem szuper kekszeit

Csokis süti receptek Könnyed édesség, ami mégsem egy szokványos puding Karácsonyi desszertek ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -