Ez a Ferrari legújabb buliautója

Ezt olvasta már?

Így képzeli el az Audi a saját villanykútjait

Az Audinál is készülnek dedikáltan a saját ügyfeleknek készülő töltőhálózattal, az ilyen kutak pedig a kiadott vázlatok alapján valamiféle prémium kisugárzású konténerkupacok lesznek zárt...

Eladják a Le Mans-film egyik Porsche 917-esét

Megjárta a Le Mans-i 24 órást, de az értékén legalább ennyit dob, hogy a legendás egynapos verseny hírnevén sokat emelő Le Mans-film sok jelenetében...

32 éves, de csak 31 ezer kilométert futott Ferrari Testarossát kínálnak eladásra

Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg. A Ferrari az 512 BB utódjaként 1984-ben...

Bakancs és öltöny: teszten az új Toyota Hilux

53 év telt el azóta, hogy a Toyota piacra dobta az első Hiluxot, amelynek nyolcadik generációja már 5 éve velünk van. A japán gyártó...

A Ferrari amellett, hogy a legkomolyabb státuszszimbólumok gyártója, nagyon gyors versenygépeket is készít. A 488 GT Modificata nevű modell pedig a két tulajdonságot úgy egyesíti, hogy közben a használati értéket teljesen el is hagyja.

A GT Modificata a 488 GT3 és 488 GTE modellek alkatrészeiből épül fel, azzal a nem egészen elhanyagolható különbséggel, hogy a versenyautókban manapság használt teljesítménykorlátozásokat teljesen kihagyták belőle. Így egyrészt 700 lóerős motorja van, ami mindkét versenyváltozatnál gyorsabbá teszi, másrészt a viszont semmiféle versenyszabálynak nem felel meg, de persze a versenytechnika miatt rendszámot sem kaphat.

Hogy mire jó így? Pályanapra, vagy bármilyen zárt pályás privát összejövetelen egy jót autózni. Véletlenül a Ferrarinak van is ilyen háziversenye, a Ferrari Club Competizioni GT, ahol eddig is többféle, szabályok által nem kötött versenygép mehetett, és ezek közé jól illik majd a Modificata. 2021-ben öt legendás versenypályára juthatnak el, akik befizetnek a háziversenyre: a VIR, Monza, Watkins Glen, Suzuka és a Nürburgring kanyarjait lehet majd végigpróbálni – egy olyan autóban, ami erre és csak erre tényleg tökéletesnek tűnik.

A konstrukció összeállításán egyébként látszik, hogy a több lóerő mellett szempont volt a jómódú vásárlók megóvása is: nagyrészt a gyorsabb GTE-ből érkeztek az alkatrészek – a nagy leszorítóerőt termelő aerodinamikai csomag és a futómű biztosan – viszont az ABS-es fékrendszert a GT3-asból emelték át, és alaposan áthangolták a Modificata számára. A cél egyértelműen a könnyű kezelhetőség és a stabil, fáradásmentes lassítás lehetősége volt.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már a kormányépületek közelében sem látják szívesen a Teslákat Kínában

Márciusban már szó volt hasonlóról, az akkor híreszteltekkel ellentétben viszont akkor még csak a katonai létesítmények területén korlátozták a Teslák behajtását. A kínai vezetés...

Megnyílt a La Casita, ami hivatalosan is a legcukibb hely a városban

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...

Nagyiféle sütikre és zserbófagyira bukkantunk a Kazinczy utcában

Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert! Mindig nagyon inspiráló olyan emberekkel találkozni, akik megelégelve a mókuskereket,...

Az édes ízek nyertek múlt héten

Ezt igazából gyerek nélkül is lehet élvezni 😀 Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert!...

Két év előkészület után megnyitott Pesti István séf új étterme Tatán

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -