Előre menekül a haldokló DTM

Ezt olvasta már?

Átadták a megújul P+R parkolót a II. kerületben

A parkolóhelyek közötti szigetekbe 18 facsemetét és 560 cserjét ültettek. Hétfő óta használhatják az autósok a II. kerületi Akadémia Park melletti P+R parkolót –...

Itt egy új családi Honda

Tavaly ilyenkor mutatták be a Honda City szedán harmadik generációját, most pedig itt egy újabb változat, a csapott hátú ötajtós. Ezzel a City végképp...

Véget ér az amerikai VW Passat pályafutása

Egyetlen generáció után megszűnik a nagyobb és olcsóbb Passat gyártása, legalábbis erre utal az, amit a Volkswagen márkát vezető Ralf Brandstättertől idéz az amerikai...

Megnyitja parkolóját a fővárosi önkormányzat a környéken lakók előtt

Este héttől reggel fél 8-ig lehet beállni a Főpolgármesteri Hivatal udvarára. Megnyitja parkolóját a fővárosi önkormányzat a környéken lakók előtt kedd estétől december...

Egy kedvcsináló, 1000 lóerős, elektromos prototípussal és a platform kiterjesztésével próbál életben maradni a DTM. Teszi mindezt azután, hogy előbb 2018-ban a Mercedes szállt ki, idén pedig az Audi és az Aston Martin jelentette be, hogy el kívánja hagyni a sorozatot. A DTM nem csak drága, de a környezetbarátság felé mozduló gyártók számára a belső égésű motorok miatt a marketing-értéke is egyre csökken.

Miután kiderült, hogy a BMW egyedüli gyárként marad a versenyben, sokan a szabályrendszer teljes megújulását várták, de ők nem álmodtak elég nagyot: bár a DTM jövőre tényleg átáll a GT3-as szabályokra, emellett viszont négy plusz, a fő versenyt támogató széria is indul a jövőben: a GT4-en alapuló DTM Masters, a DTM Classic, a DTM Esports és a DTM Electric. Ez utóbbi valószínűleg a jövő irányát is meghatározza.

2023-ban mutatkozna be először az elektromos technológián alapuló versenysorozat, ami 30 perces sprintekből állna, és boxkiállásokkor emberek helyett gépek cserélnék az akkumulátorokat. Korábban volt arról is volt szó, hogy ipari robotok cseréljék a kerekeket, de a most bejelentett tervek között már nem szerepel, az ötletet valószínűleg az olcsósítás jegyében elvetették. Az autók moduláris felépítése szintén a fenntartható versenyzést és a költségek mérséklését célozza, amivel több gyártónak válhat vonzóvá a sorozat.

Hogy a tervek komolyságát nyomatékosítsák, be is mutattak egy működő, 1000 lóerős prototípust, amit a Formula E-ben versenyző Daniel Abt, két ex-DTM bajnok, Hans-Joachim Stuck és Timo Scheider, valamint a Formula-E-ben is jártas Schaeffler Group márka-nagykövete, Sophia Floersch már meg is hajtott a Hockenheim-ringen. Nem csodálkoznánk, ha a nem túl távoli jövőben az elektromos széria venné át a Class One vezető szerepét.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

The Naran: ezer lóerős szörnyeteg, BMW-ből

A repülőgép-bérbeadással foglalkozó üzletember, Ameerh Naran szervezte össze ezt a nagy, és félelmetesen erős kupét, abban a reményben, hogy a Paganihoz és a Koenigsegghez...

A japánok évszázadokig nem ették meg a szusiban a rizst, csak a halat

Sertéskaraj ázsiai ízekre hangolva Tésztapolc Parmezán és vörösbor egy tökéletes tésztaraguban ...

Tahinis, matcha teás, kardamomos: megkóstoltuk az Édesem szuper kekszeit

Csokis süti receptek Könnyed édesség, ami mégsem egy szokványos puding Karácsonyi desszertek ...

Újraindult az Etesd a dokit! program, ami meleg étellel segíti az egészségügyi dolgozókat

Karácsonyi aprósütik Nem vega, de csúcsszuper édesség, telt ízű sűrű szilvalekvárral! Ünnepi főfogások ...

Itt A NAGY TÉSZTAKÖNYV unboxing!!!

Fantasztikus desszertek Ez az a szalámi, amit a vegák is bátran ehetnek, sőt a gyerekek is, csak hagyjátok...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -