Durván sportos Porsche Cayenne változat érkezik

Ezt olvasta már?

Így képzeli el az Audi a saját villanykútjait

Az Audinál is készülnek dedikáltan a saját ügyfeleknek készülő töltőhálózattal, az ilyen kutak pedig a kiadott vázlatok alapján valamiféle prémium kisugárzású konténerkupacok lesznek zárt...

Eladják a Le Mans-film egyik Porsche 917-esét

Megjárta a Le Mans-i 24 órást, de az értékén legalább ennyit dob, hogy a legendás egynapos verseny hírnevén sokat emelő Le Mans-film sok jelenetében...

32 éves, de csak 31 ezer kilométert futott Ferrari Testarossát kínálnak eladásra

Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg. A Ferrari az 512 BB utódjaként 1984-ben...

Bakancs és öltöny: teszten az új Toyota Hilux

53 év telt el azóta, hogy a Toyota piacra dobta az első Hiluxot, amelynek nyolcadik generációja már 5 éve velünk van. A japán gyártó...

Egyelőre csak afféle előzetesként mutatták meg az új változatot a brit Autocarnak. A gép kizárólag a kupétetős Cayenne karosszériával lesz elérhető. A lényeg az, hogy ez lesz messze a legerősebb, csak benzinmotoros kivitel, amely, mivel a hibrid csúcsmodellnél jóval könnyebb, várhatóan a legsportosabban is viselkedik majd minden névrokona közül.

Természetesen itt is a VW csoport jól ismert 4 literes V8-asát találjuk, amelyből eddig az 550 lóerős változat volt a legerősebb, amit Cayenne-be építettek. Ennek a teljesítményét húzzák most fel 640 lóerő környékére, gondosan ügyelve rá, hogy épp ne érjék el a Lamborghini Urus 650 lóerejét. Valószínű, hogy ez is csak azért lehetséges, mert valószínű, hogy még az idén jön a frissített Urus még erősebb motorral, azaz nem kell attól tartani, hogy a Panamera elvinné a műszakilag egyébként vele közeli rokonságban álló terep-Lambó vásárlóit.

Az erősebb motorhoz olyan finomságok is járnak, mint az aktív hátsó szárnnyal megtámogatott, nagyrészt karbonszálas elemekből álló aerodinamikai csomag. Az Autocar tesztelői szerint a gyorsulás érezhetően közel van az Urus 3,6 másodperces idejéhez százig, a végsebességet pedig 300 km/h-ra korlátozza az elektronika. Így is a legnagyobb gumikat kapta a tesztautó, amit gyári Cayenne-re eddig szereltek: elöl 285/35 ZR22-es, hátul pedig 315/30 ZR22-es abroncsokat használnak.

Úgy tudjuk, a legerősebb benzines Cayenne a típus frissítésével együtt, júniusban mutatkozik be, és a gyártása is megkezdődhet még az idén.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már a kormányépületek közelében sem látják szívesen a Teslákat Kínában

Márciusban már szó volt hasonlóról, az akkor híreszteltekkel ellentétben viszont akkor még csak a katonai létesítmények területén korlátozták a Teslák behajtását. A kínai vezetés...

Megnyílt a La Casita, ami hivatalosan is a legcukibb hely a városban

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...

Nagyiféle sütikre és zserbófagyira bukkantunk a Kazinczy utcában

Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert! Mindig nagyon inspiráló olyan emberekkel találkozni, akik megelégelve a mókuskereket,...

Az édes ízek nyertek múlt héten

Ezt igazából gyerek nélkül is lehet élvezni 😀 Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert!...

Két év előkészület után megnyitott Pesti István séf új étterme Tatán

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -