Biztonságból jeles a VW ID.3

Ezt olvasta már?

Pizzafutár-autó ütközött össze egy mentővel a Nyugatinál

A rendőrök a helyszínelés idejére lezárták a Podmaniczky utcát. Egy pizzafutár-autó és egy fény- és hangjelzést használó mentő ütközött össze kedden kora este...

Új, célszerű kisautót tervez Gordon Murray

Gordon Murray nevét ugyan a Brabham világbajnok Formula 1-es versenyautói, és a McLaren F1 tervezőjeként ismerte meg a világ, de az utóbbi években egyre...

Már elektromos autót is gyártunk, megérkezett a Mercedes EQB

Bemutatkozott hivatalosan is a stuttgarti márka legújabb kompakt elektromos autója, amely az európai piacra Kecskeméten készül majd. Jó ideje készül első magyarországi elektromos modelljének...

A félvezetők hiánya után a gumihiány lehet az autóipar nagy baja

Az elmúlt hónapok fontos iparági híre volt, hogy sorra akasztja meg a termelést a világ autógyáraiban a globális félvezetőhiány. Egyelőre ennek a problémának sem...

A tesztelők kiemelték az ID.3 robusztus felépítését, valamint gazdag érzékelőkészletét és fejlett ütközésvédelmi funkcióit.

[embedded content]

Az elektromos VW a felnőttek védelmére 87%-ot kapott, a gyermekekére 89%-ot, a sérülékeny úthasználókéra – értsd, gyalogos, kerékpáros – 71-et, az aktív biztonsági rendszerekére pedig 88%-ot. Adja magát az összehasonlítás a szintén nemrég tesztelt Golf VIII-cal, amely a felnőttek védelmében 95%-os, a sérülékeny úthasználókéban 76%-os eredményével jobbnak bizonyult, az aktív biztonsági rendszerek területén viszont 78%-os eredménnyel valamivel gyengébbnek. A két autó a gyermekek védelmére azonos pontszámot kapott.

Az EuroNCAP főtitkára, a Michiel van Ratingen hangsúlyozta, hogy a villanyautók esetében is ugyanolyan fontosnak tartják a biztonságot, mint a hagyományos gépjárművek esetében. Az eddigi tesztek egyébként azt mutatják, hogy a bőséges gyűrődőzónák, a masszív, merev tokozásban elhelyezett akkumulátorcsomag, illetve a nehéz és kemény motorblokk hiánya alapvetően előnyös helyzetbe hozza az elektromos autókat a passzív biztonság szempontjából. Még annak ellenére is, hogy az akkumulátorok miatt jóval nehezebbek, így nagyobb rombolást végezhetnek azonos sebességnél, mint a belsőégésű motoros személyautók.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Két erősebb változat érkezik Mercedes EQA-ból

A bemutató idején egyetlen EQA változatot mutattak be, méghozzá a legolcsóbbat. A 190 lóerős, fronthajtású EQA 250 azonban csak a kínálat kezdőpontja: érkezik két...

Kicsoda Sandwich grófja? – megjelent a Street Kitchen újságírójának legújabb könyve

Langalló, kenyérlángos, vagy hívd, ahogy akarod! Húst hússal Frankó töltelék, perfekt sült csirke,...

Rózsaszínben akarod látni a világot? Irány a Samantha!

Mentes nasik Kicsit fitt, kicsit alternatív recept: tojás-, cukor- és tejmentes Az almás...

Jövő héten nyitnak a teraszok, így készülnek a vendéglátósok

Az almás pitét mindenki szereti Tésztapolc A tésztaételeket mindenki szereti ...

Raktárból francia pékség – teszteltük a Petit Tourage Pâtisserie-t

Ezt BÁRKI meg tudja csinálni! Húst hússal Kiadós kaja, amiért nem kell Csehországig...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -