Biztonságból jeles a VW ID.3

Ezt olvasta már?

A repülés hőskorára emlékeztet a legújabb Bugatti

A Bugatti márkában, és magában a Chiron típusban is van valami múltba révedő, valami az 1900-as évek elejének esztétikájából. Az ajtókat körülvevő, látszólag minden...

Felgyorsul a legkisebb villany-VW fejlesztése?

Az Automotive News belső információkra hivatkozva azt írja, hogy a Volkswagen felgyorsította az elektromos kínálat alapmodelljének fejlesztését, amely nagyjából Polo méretű, városi modell lesz....

Magyarországon 9 millió forint felett nyit az új kombi VW Golf

A nyolcadik generációs Golf praktikus családi kivitelének legolcsóbb változatát 110 lóerős lágyhibrid motor hajtja. A Volkswagen egy évvel az ötajtós változatot követően nemrégiben...

Már a VW ID.3 Európa kedvenc villanyautója

Az októberi eladási számok azt mutatják, hogy a Volkswagen ID.3 előtt fényes jövő állhat Európában. Még meg sem érkeztek a legolcsóbb változatok, de máris...

A tesztelők kiemelték az ID.3 robusztus felépítését, valamint gazdag érzékelőkészletét és fejlett ütközésvédelmi funkcióit.

[embedded content]

Az elektromos VW a felnőttek védelmére 87%-ot kapott, a gyermekekére 89%-ot, a sérülékeny úthasználókéra – értsd, gyalogos, kerékpáros – 71-et, az aktív biztonsági rendszerekére pedig 88%-ot. Adja magát az összehasonlítás a szintén nemrég tesztelt Golf VIII-cal, amely a felnőttek védelmében 95%-os, a sérülékeny úthasználókéban 76%-os eredményével jobbnak bizonyult, az aktív biztonsági rendszerek területén viszont 78%-os eredménnyel valamivel gyengébbnek. A két autó a gyermekek védelmére azonos pontszámot kapott.

Az EuroNCAP főtitkára, a Michiel van Ratingen hangsúlyozta, hogy a villanyautók esetében is ugyanolyan fontosnak tartják a biztonságot, mint a hagyományos gépjárművek esetében. Az eddigi tesztek egyébként azt mutatják, hogy a bőséges gyűrődőzónák, a masszív, merev tokozásban elhelyezett akkumulátorcsomag, illetve a nehéz és kemény motorblokk hiánya alapvetően előnyös helyzetbe hozza az elektromos autókat a passzív biztonság szempontjából. Még annak ellenére is, hogy az akkumulátorok miatt jóval nehezebbek, így nagyobb rombolást végezhetnek azonos sebességnél, mint a belsőégésű motoros személyautók.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Ez a szuperritka kétmotoros Citroën Kacsa megér 50 millió forintot?

A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból. A Citroën 1948-ban dobta piacra valaha készült egyik legsikeresebb...

„Ha túléltük a háborút, ezt a nehéz évet is túl fogjuk” – Cukrászdák és kávézók a járványban

Ez a zsemle akkor jó, ha alig bírjátok átharapni, mert tele van rántott hússal és majonézes salival! ...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...

A japánok évszázadokig nem ették meg a szusiban a rizst, csak a halat

Sertéskaraj ázsiai ízekre hangolva Tésztapolc Parmezán és vörösbor egy tökéletes tésztaraguban ...

Tahinis, matcha teás, kardamomos: megkóstoltuk az Édesem szuper kekszeit

Csokis süti receptek Könnyed édesség, ami mégsem egy szokványos puding Karácsonyi desszertek ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -