Miközben a drágább villanyautóit a GM már az új, moduláris Ultium akkumulátor-rendszer köré tervezi, az új elektromos népautóhoz még a Chevrolet Bolt korábbi technikáját használják.

9
Galéria: Chevrolet Bolt EUV 2021
Az elnevezés is jelzi, hogy az újdonság a Bolt közeli rokona, bár az új Bolt EUV teljesen új, tágasabb, és ránézésre inkább szabadidőautó-jellegű karosszériát kapott, amely 16 centivel hosszabb, és 7,4 centivel hosszabb tengelytávú, mint a kisbusz-forma Bolté. Ez egyebek közt nagyobb hátsó lábteret és tágasabb csomagteret jelent, bár a GM-nél nyilván abban bíznak, hogy a terepjárósabb karakterű formavilág is segít majd nagyobb mennyiségben eladni a típust.

9
Galéria: Chevrolet Bolt EUV 2021
Az EUV egyébként nem felváltja, hanem kiegészíti a kínálatban a Boltot, amelyet az új típus bemutatása kapcsán hasonló fazonú orr-résszel újítanak fel. A két autóba azonos hajtásrendszer kerül, 65 kWh-s akkumulátorral és 203 lóerős villanymotorral – ez utóbbi mindkét autóban az első kerekeket hajtja. A Bolt esetében ez 416 km-es hatótávhoz elegendő, míg az EUV 402 km-t tehet meg egy töltéssel a gyári mérések szerint.

9
Galéria: Chevrolet Bolt EUV 2021
A két Bolt változat nem lesz igazán drága, legalábbis villanyautós mércével. A megújult egyterűért 31 995 dollárt kérnek majd – ez 5500 dolláros árcsökkenést jelent – míg az EUV alapára 33 995 dollár lesz. Ez utóbbi gyártása azonban az agyig extrázott Launch Edition nevű, 43 495 dolláros változattal kezdődik, az olcsó alapkivitel csak később válik elérhetővé.

9
Galéria: Chevrolet Bolt EUV 2021
Bár a Bolt és a Bolt EUV méretben és jellegben is alkalmas lenne az európai forgalmazásra, egyelőre nem látszik, hogy a GM tervezne ilyesmit.