Az Ecosportnak tényleg jól áll a műanyag

Ezt olvasta már?

Pizzafutár-autó ütközött össze egy mentővel a Nyugatinál

A rendőrök a helyszínelés idejére lezárták a Podmaniczky utcát. Egy pizzafutár-autó és egy fény- és hangjelzést használó mentő ütközött össze kedden kora este...

Új, célszerű kisautót tervez Gordon Murray

Gordon Murray nevét ugyan a Brabham világbajnok Formula 1-es versenyautói, és a McLaren F1 tervezőjeként ismerte meg a világ, de az utóbbi években egyre...

Már elektromos autót is gyártunk, megérkezett a Mercedes EQB

Bemutatkozott hivatalosan is a stuttgarti márka legújabb kompakt elektromos autója, amely az európai piacra Kecskeméten készül majd. Jó ideje készül első magyarországi elektromos modelljének...

A félvezetők hiánya után a gumihiány lehet az autóipar nagy baja

Az elmúlt hónapok fontos iparági híre volt, hogy sorra akasztja meg a termelést a világ autógyáraiban a globális félvezetőhiány. Egyelőre ennek a problémának sem...

Amióta Európában is megjelent az Ecosport, sokan kritizálták a formája miatt. A 2017-es nagy ráncfelvarrás sokat segített, legalábbis az eladások ezt mutatják, és az új Active kivitel egy újabb lépés lehet a népszerűség növelése felé.

A három éve bevezetett frissítés ugyan javított az orr kialakításán, profilból azonban még mindig különösen hatott a nagy oldalsó felülethez mérten kis kerekek. Ezen segít valamelyest, hogy a most bemutatkozó Active kivitelen a sárvédőívek és a küszöbök tenyérnyi fényezetlen műanyag burkolatot kaptak. Ez pedig, optikailag szinte összeolvadva a kerekekkel, látszatra változtat az arányokon.

Valós különbséget persze nem okoz, de az autó fellépésén igen, és ez gyakorta döntő indok a vásárlásnál. A műanyag elemeknek talán annyi gyakorlati haszna lehet, hogy a kis, parkoláskor előforduló koccanásokat, meghúzásokat talán kevesebb külsérelmi nyommal viselik.

A műanyag elemek mellett csupán néhány Active felirat jelent eltérést a többi Ecosport változathoz képest. A típus továbbra is a jól ismert 100, 125 és 140 lóerős ezres háromhengeres benzines, illetve 120 lóerős 1,5 literes négyhengeres dízelmotorokkal lesz elérhető, fronthajtással és hatsebességes kézi váltóval.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Két erősebb változat érkezik Mercedes EQA-ból

A bemutató idején egyetlen EQA változatot mutattak be, méghozzá a legolcsóbbat. A 190 lóerős, fronthajtású EQA 250 azonban csak a kínálat kezdőpontja: érkezik két...

Kicsoda Sandwich grófja? – megjelent a Street Kitchen újságírójának legújabb könyve

Langalló, kenyérlángos, vagy hívd, ahogy akarod! Húst hússal Frankó töltelék, perfekt sült csirke,...

Rózsaszínben akarod látni a világot? Irány a Samantha!

Mentes nasik Kicsit fitt, kicsit alternatív recept: tojás-, cukor- és tejmentes Az almás...

Jövő héten nyitnak a teraszok, így készülnek a vendéglátósok

Az almás pitét mindenki szereti Tésztapolc A tésztaételeket mindenki szereti ...

Raktárból francia pékség – teszteltük a Petit Tourage Pâtisserie-t

Ezt BÁRKI meg tudja csinálni! Húst hússal Kiadós kaja, amiért nem kell Csehországig...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -