Audi irányítás alá kerülhet a Bentley

Ezt olvasta már?

Versenyzésre használták a sebességkijelző táblákat az autósok Budán

Inkább kikapcsoltatja a Budavári Önkormányzat a funkciót, mert úgy tűnik, ez adta a legjobb visszajelzést az utcai száguldozóknak. Az önkormányzat a Facebookon jelentette...

Csendben bemutatták a V12-es Maybach-Mercedest

Bár a címlaplány-szerepet már nem a benzines Maybach S osztály viszi, hanem az EQS, a Mercedes gárda azért nem felejtette el, hogy minden igényt...

Rekordbírságot kapott a Google az Android Auto miatt

Az ügy abból indult ki, hogy a Google nem engedte az Android Auto felületen keresztül használni a JuicePass nevű applikációt, amelyen keresztül villanyautó-töltési lehetőségeket...

Sértődött autós leckéztette hosszasan a Magyar Közút munkagépét – videó

Még szerencse, hogy most volt a közlekedési kultúra napja. A Magyar Közút is megosztotta saját Instagram-csatornáján azt a felvételt, amelyen egy BMW-s...

A sok márka menedzselését már korábban is csoportok kialakításával igyekeztek egyszerűsíteni, bár ez az előző évtizedekben fura kétfejűséghez vezetett a cégen belül: két, egymással rivalizáló márkacsoport alakult ki, az Audi alá tartozó Seat és Lamborghini tartozott az egyikhez, a VW-hez csatolt Skoda, Bentley és Bugatti a másikhoz.

bentleyflyigspur-20

A fura belső versenyhelyzet felszámolását már korábban elhatározták, így az elmúlt években szorosabb lett az együttműködés a tömegmárkák – a Volkswagen, a Seat és a Skoda – között, viszont a luxusmárkák közt egyelőre nem változott sok minden. Az Audi ugyan használja a Porsche Taycan villanyautó-alapjait, és akad néhány közös motor, illetve egyéb hajtáselem. A Bentley ennek ellenére eddig viszonylag önállóan működött, de ennek a legújabb hírek szerint hamarosan vége szakad.

A legújabb iparági hírek szerint a terv az, hogy a Bentley már a jövő évtől az Audi vezetőség kontrollja alá kerül. Így várhatóan több lesz a közös műszaki megoldás, sőt, egyesek arra számítanak, hogy a Bentley típusok gyártása átkerülhet az Audi gyáraiba, és Nagy-Britanniában csak az egyedi igények kiszolgálását végző részleg marad. Anyagi szempontból mindenképp ez lenne a leghatékonyabb lépés, bár így is kérdéses, hogy megteszik-e.

Korábban arról is szó esett, hogy a VW csoport mérlegeli rétegmárkái, a Bugatti, Ducati és Lamborghini sorsát. Bár ezek az utóbbi években kivétel nélkül nyereséggel működtek, a szinten tartásukhoz szükséges nagyobb fejlesztéseket nem biztos, hogy szívesen kifizetné a vállalatvezetés, amely legtöbb erőforrását egy új, elektromos és hibrid modellekből álló választék kialakítására, illetve a dízelbotrány hatásainak kezelésére fordította az elmúlt évek során.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Hidrogénes hatótáv-rekordot állított fel a Hyundai

A hidrogénhajtású hatótáv-rekord egy tankkal eddig 778 km volt, ezt javította most meg Brendan Reeves ralipilóta, aki egyetlen tanknyi hidrogénnel 887,5 km-t tett meg....

Mindent vitt az egyik új tortareceptünk – ezeket szerettétek múlt héten

Tele rosttal, káliummal, kálciummal, magnéziummal és teljes értékű fehérjével Megúszós sütik Klasszikus tészta,...

7 nap 7 süti: könnyű, joghurtos sütik a hét minden napjára

Cukormentes Nem kell sokat hozzáfűzni Ezután már gyerekjáték lesz bármilyen húspogácsa! ...

7 nap 7 recept: variációk spenótra és rukkolára

Cukormentes Nem kell sokat hozzáfűzni Ezután már gyerekjáték lesz bármilyen húspogácsa! ...

Kicsoda Sandwich grófja? – megjelent a Street Kitchen újságírójának legújabb könyve

Langalló, kenyérlángos, vagy hívd, ahogy akarod! Húst hússal Frankó töltelék, perfekt sült csirke,...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -