A Tesla többet ér, mint Japán összes autógyártója összesen

Ezt olvasta már?

Ilyen lesz az első magyar hidrogénbusz

A ráckevei Goldi Mobility negyven éve beszállítója a BKV-nak. Eddig főként a fővárosi közlekedési vállalat villamosaihoz fejlesztettek és gyártottak alkatrészeket. Nemrég azonban úgy döntött...

A Toyota piacra dobja az üzemanyagcellás technológiáját

A Toyota 7 éve mutatta be az első hidrogén-hajtású modelljét, a Mirait, amelynek azóta már a második generációja fut, idén tavasszal pedig elkezdi árusítani...

Új motor gyártása indulhat Szentgotthárdon

Az egykori Opel motorgyár – amely egy ideje a PSA-hoz tartozott, most pedig a Stellantis logóját kapja meg - újabb termék gyártására készülhet. ...

Hétfő estétől kedd hajnalig ne keressen villamost a Nagykörúton

Karbantartás zajlik majd, a Combinók helyett buszok fognak közlekedni. Hétfőn 20 órától kedden hajnali 4 óráig a 4-es és a 6-os villamos helyett...

A körülmények ellenére megduplázta a 2021 márciusáig tartó pénzügyi évre vonatkozó nyereség-előrejelzését a Toyota – jelentette be egy pénteki online ülésen Toyoda Akio, a cég vezérigazgatója. Ebben nagy szerepe volt a kínai piac erősödésének, ahol egyébként a Honda is jól teljesített. A pénzügyi eredmények kapcsán befektetői oldalról felmerült a kérdés, hogy miként akar érvényesülni a cég az elektromos autók felé mozduló piacon, ahol a Tesla egyelőre megfoghatatlannak tűnik. Az amerikai cég értéke idén júliusban már meghaladta a Toyotáét, ma pedig már többet ér, mint mind a hét japán autómárka együttvéve.

Miközben Toyoda elismerte, hogy a befektetőkkel, az üzleti modellel, a software-rel és a megújuló energiaforrásokkal kapcsolatban van mit tanulniuk Elon Muskéktól, finoman helyre is rakta azokat, akik a puszta számokkal dobálóznak, mondván, a Tesla egyelőre nincs jelen a valódi üzleti világban. “A Tesla szerint az ő receptjük lesz a standard a jövőben. Nálunk, a Toyotánál viszont már most megvan a valódi konyha és a valódi séf. (…) Vannak finnyás vendégek, akik ott ülnek velünk szemben, és már most a mi ételeinket eszik.” Ezt arra értette, hogy noha a részvényárfolyamot tekintve valóban előnyben van, a Tesla eladott autóinak száma mégis töredéke a Toyotaénak. Ők tavaly 10,74 millió autót értékesítettek, 2021-re ugyanezt az adatot 7,5 millióra becsülik, miközben a Tesla alig 500 ezer eladott járműre számít.

A dolog pikantériája, hogy a hibrid technológia úttörőjeként a Toyota a teljesen elektromos RAV4 akkumulátorával és hajtásrendszerével kapcsolatban anno a Tesla segítségét kérte és kapta is, később viszont kihátrált az együttműködésből, és egész a közelmúltig nem is fektetett nagy hangsúlyt a technológiára.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Főúton tolató kamiont fogtak a rendőrök, nem múlt sokon a tragédia – videó

A lengyel kamionosnak 50 ezer forintjába került a manőver. A 7-es számú főúton, Székesfehérvárnál tolatás közben értek tetten a rendőrök egy tolató kamiont...

Gödöllőn nyitott új egységet a Paletta, főszerepben a fánk és a taco

Megúszós sütik Krémes finomság, ha gyors édességre vágytok Brutális fogások Jobb,...

Egy fiatal pár megnyitotta Budapest egyik legjobb kínai éttermét, főszerepben a töltött batyuval

Levesek és főzelékek Csirkepöri bő lére eresztve 😉 Fantasztikus desszertek A...

Világörökséggé nyilváníttatná a bagettet Franciaország | Street Kitchen

A pogácsa mindig nyerő! A kókuszcsók egyáltalán nem macerás édesség Pár éve...

Kajamekka a Normafán – már most is látogatható a Normafa Grill Terrace | Street Kitchen

Brutális fogások A hús szaftosan puha, a hagyma pedig ropogóóóóós French toast, ahogyan...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -