800 lóerős veszedelmet csinált a Brabus a Mercedes-AMG GT 63S-ből

Ezt olvasta már?

A félvezetők hiánya után a gumihiány lehet az autóipar nagy baja

Az elmúlt hónapok fontos iparági híre volt, hogy sorra akasztja meg a termelést a világ autógyáraiban a globális félvezetőhiány. Egyelőre ennek a problémának sem...

Csúnyán végződött egy autós üldözés Kaliforniában: felüljáró alá ékelődött be egy Maserati

A balesetről képeket is közzétett az oaklandi rendőrség. Bizarr fotókat osztott meg a kaliforniai Oakland rendőrsége az Instagram-oldalán. A posztra a Totalcar talált rá,...

Versenyt csinál a felújításból a Porsche

Nem mindennapi versenyt hirdetett meg a Porsche az amerikai márkakereskedő-hálózat, vagyis inkább a hozzájuk tartozó szervizek számára. A Porsche Classic Restoration Challenge-hez negyven szalon...

GTX: így hívják majd az izmos villany-Volkswageneket

A Volkswagennél már sok évtizedes történelmük van a GTI modelleknek. Igaz, jó ideje már nem ezek számítanak a legerősebb, legsportosabb gépeknek, a Golfból például...

A Mercedes-AMG GT 63S tuningolt változata még erőteljesebb, hangosabb és természetesen agresszívabb megjelenésű, mint az egyébként sem szerény alap autó.

A Brabus mint a Mercedes-AMG talán legismertebb tuningcége, mára már elektromos autókat is tuningol, de igazán akkor vannak elemükben, amikor ilyen hagyományos, benzines izomautókat vesznek kezelésbe.

A duplaturbós V8-as Mercedes-AMG GT 63S négyajtós modellje a Mercedes-AMG palettájának igazán brutális darabja, amelyet tavaly ki is próbálhattunk a Hungaroringen egy tesztnapon. Az alapból is 639 lóerős autót a német cég persze kezelésbe vette és megalkották a jól ismert 800-as széria újabb darabját, ami stílszerűen 800 lóerős autókat jelent.  

A német tuner új turbófeltöltőket rakott a kocsiba, miközben a motorelektronikát is hozzá igazította a mostanra 800 lóerős és 1000 Nm nyomatékú motorhoz. A  négyajtós AMG GT 63 S a tuning révén mindössze 2,9 másodperc alatt eléri el a 100-as tempót, ami 0,3 másodperccel jobb, mint az alapváltozaté. A legnagyobb sebességét elektronikusan korlátozzák 315 km/h-ra.

A látvány is meggyőző: újak a légbeömlő elemek, a diffúzor, a spoilerek, a rozsdamentes acél kipufogórendszer, aktív szárnyak és a titán kipufogó végek. 21/22 colos felnik kerülnek a kocsi alá, amelyek közül a hátsókon 335/25 méretű gumiabroncsok vannak. Ami a belső teret illeti, a gyakran favorizált Alcantara itt is a legjellemzőbb anyag, valamint a rozsdamentes acélbetétek és a Brabus logói kabinban.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már elektromos autót is gyártunk, megérkezett a Mercedes EQB

Bemutatkozott hivatalosan is a stuttgarti márka legújabb kompakt elektromos autója, amely az európai piacra Kecskeméten készül majd. Jó ideje készül első magyarországi elektromos modelljének...

Rózsaszínben akarod látni a világot? Irány a Samantha!

Mentes nasik Kicsit fitt, kicsit alternatív recept: tojás-, cukor- és tejmentes Az almás...

Jövő héten nyitnak a teraszok, így készülnek a vendéglátósok

Az almás pitét mindenki szereti Tésztapolc A tésztaételeket mindenki szereti ...

Raktárból francia pékség – teszteltük a Petit Tourage Pâtisserie-t

Ezt BÁRKI meg tudja csinálni! Húst hússal Kiadós kaja, amiért nem kell Csehországig...

Több száz hamburgert osztanak szét a mentősök között | Street Kitchen

Igazi ízbomba, és még diétás is! Húst hússal Nyisd meg otthon a saját...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -