800 lóerős veszedelmet csinált a Brabus a Mercedes-AMG GT 63S-ből

Ezt olvasta már?

Magyarországon a zöld rendszámos új Skoda Octavia RS

Az Octavia legsportosabb kivitele mostantól plugin hibrid hajtással is rendelhető. Megérkezett Magyarországra a tavaly teljesen megújult Skoda Octavia környezettudatosnak ígért sportos csúcsmodellje, az...

Bizonytalan a Volkswagen vezetőjének helyzete

Könnyen lehet, hogy a Volkswagen vezetését új ember kell, hogy átvegye, ha Herbert Diess, a jelenlegi vezérigazgató szerződését nem hosszabbítják meg. ...

Lassan tisztázódhat a Nikola helyzete

A szeptemberi bejelentés után, amelyből kiderült, hogy a Nikola nem a saját technológiájára építve lépne be a pickup-piacra, a vállalatot csalással vádolták. Ez az...

Toplista: ezek most Európában a legnépszerűbb villanyautók

A dobogóra egy német, egy francia és egy dél-koreai típus gördülhet fel. Nemrégiben írtunk arról, hogy az új autók európai piacát idén októberben...

A Mercedes-AMG GT 63S tuningolt változata még erőteljesebb, hangosabb és természetesen agresszívabb megjelenésű, mint az egyébként sem szerény alap autó.

A Brabus mint a Mercedes-AMG talán legismertebb tuningcége, mára már elektromos autókat is tuningol, de igazán akkor vannak elemükben, amikor ilyen hagyományos, benzines izomautókat vesznek kezelésbe.

A duplaturbós V8-as Mercedes-AMG GT 63S négyajtós modellje a Mercedes-AMG palettájának igazán brutális darabja, amelyet tavaly ki is próbálhattunk a Hungaroringen egy tesztnapon. Az alapból is 639 lóerős autót a német cég persze kezelésbe vette és megalkották a jól ismert 800-as széria újabb darabját, ami stílszerűen 800 lóerős autókat jelent.  

A német tuner új turbófeltöltőket rakott a kocsiba, miközben a motorelektronikát is hozzá igazította a mostanra 800 lóerős és 1000 Nm nyomatékú motorhoz. A  négyajtós AMG GT 63 S a tuning révén mindössze 2,9 másodperc alatt eléri el a 100-as tempót, ami 0,3 másodperccel jobb, mint az alapváltozaté. A legnagyobb sebességét elektronikusan korlátozzák 315 km/h-ra.

A látvány is meggyőző: újak a légbeömlő elemek, a diffúzor, a spoilerek, a rozsdamentes acél kipufogórendszer, aktív szárnyak és a titán kipufogó végek. 21/22 colos felnik kerülnek a kocsi alá, amelyek közül a hátsókon 335/25 méretű gumiabroncsok vannak. Ami a belső teret illeti, a gyakran favorizált Alcantara itt is a legjellemzőbb anyag, valamint a rozsdamentes acélbetétek és a Brabus logói kabinban.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

A Volkswagen márka nem költ többet autósportra

Úgy tűnik, a Volkswagen csoport a sporttevékenységét is jobban próbálja beosztani, mint eddig: megszűnik a házon belüli versengés, a VW márka pedig meg is...

Itt a MEGÚSZÓS KAJÁK 2 unboxing!

Green Kitchen A káposzta újjászületése Karácsony A brownie lelke ezesetben a...

Az ország egyetlen citromfarmján jártunk | Street Kitchen

Karácsony Fullos csokitorta banánnal megspékelve! Green Kitchen Egy tartalmasabb ebéd vagy...

„Ha túléltük a háborút, ezt a nehéz évet is túl fogjuk” – Cukrászdák és kávézók a járványban

Ez a zsemle akkor jó, ha alig bírjátok átharapni, mert tele van rántott hússal és majonézes salival! ...

Erdélyi konyhát így még nem tálaltak – megnyílt a SZÉK

A legjobb reggelik Ezzel aztán tutira jól indul majd a nap - bár kevéssé diétásan 😀 ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -