28 millió forintba kerülnek ezek az régi, szakadt ülések

Ezt olvasta már?

Prémiumautókkal üzletelő bűnszervezet tagjait vették őrizetbe

Prémiumautókat a forgalmi adó megfizetése nélkül értékesítő bűnszervezet tagjait vették őrizetbe - tájékoztatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kedden az MTI-t. Bár a...

Határozatlan idejű sztrájk jön a Continental makói gyárában

Kedd 14 órától határozatlan idejű sztrájkba kezdenek a makói Continental dolgozói, miután a korábbi 2, 8 és 24 órás munkabeszüntetések hatására nem született megállapodás...

A VW már a nyitott ID.3-ast fontolgatja

Bár eléggé ritka, hogy maga a gyártó szivárogtat korai stádiumban levő terveket, most pontosan ez történt. Ralf Brandstätter, a Volkswagen márka vezetője az ID.3...

Magyar designer mutatja meg, hogy milyennek képzeli az új Mercedes-AMG C63-t

A teljesen megújult C-osztály legerősebb kivitele sportos megjelenésűnek ígérkezik, de a motorházteteje alatt csak egy négyhengeres erőforrás lesz. A Mercedes a múlt héten...

A 30 milliós kategóriában már nem az a kérdés, hogy prémium, hanem az, hogy mennyire. Ezért a pénzért legtöbbünk az utolsó szükségtelen kiegészítőt is hozzá tudná konfigurálni álomautójához, és még mindig beleférnénk a keretbe. Ezt végiggondolva még inkább irreálisan drágának tűnnek azok a 68 éves ülések, amiket eBay-en kínálnak eladásra 90 ezer dollárért, azaz 28 millió forintért.

Még azt sem lehet mondani, hogy jó állapotban vannak, egyenesen ócskának tűnnek, de a magas árnak oka van: történelmi jelentőséggel bírnak. A legelső, EX-122-es Corvette protopítusból származnak, amit az 1953-as GM Motorama Show-n állítottak ki.

A The Drive cikke szerint öt prototípust készítettek Project Opel név alatt, 852-től 856-ig számozva. Ezek közül kettőt bemutatókra és kiállításokra hordtak, egyet tesztelési és fejlesztési célokra használtak, a maradék kettő pedig sosem készült el teljesen. A most eladásra kínált ülések a legelső legyártott prototípushoz tartoznak, a 852-es sorszámúhoz.

A 852-es modell egyike volt azoknak, amiket bemutatókra hordtak, így lehetett ott az 1953-as Motorama Show-n. Ugyanebben az évben azonban véget is ért a nem túl hosszú pályafutása, ugyanis tűzpróba alá vetették. Ezt figyelembe véve még egész jó állapotúnak tűnhetnek az ülések, önmagában az is elég elképesztő, hogy túlélték.

[embedded content]

Az már más kérdés, hogy létezik-e olyan autóbolond, aki képes lenne ennyi pénzt kiadni egypár szakadt ülésért, legyenek akármennyire ritkák. Az mindenesetre biztos, hogy a Corvette múzeumban elférnének.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Újfajta jelölést kapnak Európában a villanyautók töltői és csatlakozói

Elvileg egyértelműbbé tennék, melyik csatlakozó milyen töltőhöz való. Március 20. után minden új elektromosan tölthető közúti jármű töltőjén, a töltőállomások csatlakozóin és a kábeleken fel...

Éttermi munka megváltozott munkaképességgel: a járványban nekik különösen nehéz

Levesek és főzelékek Az erőleves gyógyír testnek és léleknek, céklás verzióban különösen Levesek és főzelékek...

Gödöllőn nyitott új egységet a Paletta, főszerepben a fánk és a taco

Megúszós sütik Krémes finomság, ha gyors édességre vágytok Brutális fogások Jobb,...

Egy fiatal pár megnyitotta Budapest egyik legjobb kínai éttermét, főszerepben a töltött batyuval

Levesek és főzelékek Csirkepöri bő lére eresztve 😉 Fantasztikus desszertek A...

Világörökséggé nyilváníttatná a bagettet Franciaország | Street Kitchen

A pogácsa mindig nyerő! A kókuszcsók egyáltalán nem macerás édesség Pár éve...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -