1,7 milliárd forint egy ilyen Bugatti Divo, de már mindet előre eladták

Ezt olvasta már?

Így képzeli el az Audi a saját villanykútjait

Az Audinál is készülnek dedikáltan a saját ügyfeleknek készülő töltőhálózattal, az ilyen kutak pedig a kiadott vázlatok alapján valamiféle prémium kisugárzású konténerkupacok lesznek zárt...

Eladják a Le Mans-film egyik Porsche 917-esét

Megjárta a Le Mans-i 24 órást, de az értékén legalább ennyit dob, hogy a legendás egynapos verseny hírnevén sokat emelő Le Mans-film sok jelenetében...

32 éves, de csak 31 ezer kilométert futott Ferrari Testarossát kínálnak eladásra

Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg. A Ferrari az 512 BB utódjaként 1984-ben...

Bakancs és öltöny: teszten az új Toyota Hilux

53 év telt el azóta, hogy a Toyota piacra dobta az első Hiluxot, amelynek nyolcadik generációja már 5 éve velünk van. A japán gyártó...

A francia cég mindössze negyvenet épít majd az 5 millió eurós autókból, amelynek elkészült az első három példánya.

A Bugatti még 2018-ban mutatta be a Divót, amely a Bugatti Chiron megvadított változata, és a napokban a cég elkészült az első, szállításra kész példányokkal.

Mint közölték, a Bugatti számára a Divo nem csupán egy újabb hiperautó, hanem egy új szemlélet első terméke, amelyben sokkal jobban személyre szabott autókat készítenek. A Divo elég jelentősen eltér a márka alapmodelljétől a Chirontól, laposabb annál és még sportosabb, de ezen túlmenően technikailag is önálló konstrukció.

© Bugatti

© Bugatti

© Bugatti

© Bugatti

A Divo elülső részén kialakított légbeömlők, úgy lettek kitalálva, hogy egyfelől csökkentik a jármű homlokfelületét, egyben javítják a kocsi feletti légáramlást, a modellhez tervezett hátsó spoiler pedig még nagyobb leszorító erőt generál a stabilitás érdekében. A hátsó része is eltér a Divónak a Chiontól, egyedi lámpatesteket kapott, amelyek 44 önálló LED-szegmensből állnak össze. 

A kocsi tetején kialakított speciális légbeömlő a motort látja el megfelelő mennyiségű levegővel, a mögötte létrehozott keskeny uszony viszont irányított légáramot biztosít a hátul lévő széles szárnyfelületre. A kocsi alján már egy egyedi diffúzor szívja oda az aszfalthoz nagy tempónál a Divót. A Divo legnagyobb sebessége, a benne dolgozó, 8.0 literes, W16-os motor 1497 lóerejének köszönhetően, akár 380 km/h-ra lehet.  

© Bugatti

© Bugatti

A Bugatti mindössze 40 példányt készít a modellből, fejenként legalább 5 millió eurós, 1,7 milliárd forintos áron. Ugyanakkor esély sincs már venni egyet, mert mind elkelt.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

- Advertisement -
- Advertisement -

Legfrissebb a témában

Már a kormányépületek közelében sem látják szívesen a Teslákat Kínában

Márciusban már szó volt hasonlóról, az akkor híreszteltekkel ellentétben viszont akkor még csak a katonai létesítmények területén korlátozták a Teslák behajtását. A kínai vezetés...

Megnyílt a La Casita, ami hivatalosan is a legcukibb hely a városban

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...

Nagyiféle sütikre és zserbófagyira bukkantunk a Kazinczy utcában

Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert! Mindig nagyon inspiráló olyan emberekkel találkozni, akik megelégelve a mókuskereket,...

Az édes ízek nyertek múlt héten

Ezt igazából gyerek nélkül is lehet élvezni 😀 Megúszós sütik Tökéletes nyári desszert!...

Két év előkészület után megnyitott Pesti István séf új étterme Tatán

Levesek és főzelékek Mamma mia! Cukormentes Igen, jól olvastátok! ...
- Advertisement -

Még több hasonló cikk a témában

- Advertisement -